معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه بیش از 5 میلیون متر مکعب فاضلاب در شش ماهه اول امسال جمع‌آوری و تصفیه شده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 11 October 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، تقی پاشایی با اعلام خبر فوق ، نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات را از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در بخش فاضلاب عنوان کرد.

پاشایی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرستان و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود؛ بر این اساس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.
وی با اشاره به عملکرد شرکت در زمینه تصفیه فاصلاب در شش ماه نخست سال‌جاری گفت: این شرکت در این مدت 5میلیون و 539 هزار متر مکعب فاضلاب تولید شده را جمع‌آوری و توسط تصفیه‌خانه فاضلاب شهر خوی ،تصفیه کرده است.


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب با اشاره به درصد بهره‌مندی جمعیت شهر خوی از سامانه فاضلاب شهری گفت: در حال حاضر 67 درصد از جمعیت شهر خوی از پوشش تاسیسات جمع‌آوری و دفع فاضلاب برخوردار بهره مند است.

پاشایی همچنین به تعداد مشترکان فاضلاب اشاره کرد و افزود: با واگذاری 973 فقره انشعاب فاضلاب در شش ماه اول سال‌جاری تعداد مشترکان فاضلاب به 45 هزار و 332 فقره رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار