جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق با حضور نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد
کد خبر: ۱۰۱۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳ 23 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی؛ عصر امروز جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق  در حالی برگزار شد که در آن علی زنجانی نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت و در خصوص وضعیت مردم این دو شهرستان در حوزه آب و برق و گاز نظرات خود را مطرح کرد.

در این جلسه نماینده مردم نقده و اشنویه ضمن بیان وضعیت مردم این دو شهرستان در دو حوزه آب و برق و گاز از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار رضایت کرد و از زحمات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و پرسنل خدوم این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

زنجانی همچنین در ادامه با بیان اینکه به دلیل همکاری و تعاملات شرکت توزیع نیروی برق در حوزه برق مشکل چندانی وجود ندارد خواستار جابجایی تیرهای برق در حوزه روستایی شد.
گازرسانی به مرغداری‌ها و نیز رفع مشکل گازرسانی به روستاهای شیرین بلاغ و شیروان شاهلو، فرسودگی لوله‌های آب برخی از روستاها و نیز رسیدگی به مسائل فاضلاب شهرستان اشنویه و محمدیار از دیگر مواردی است که در این جلسه به آن پرداخته شد.
در پایان این جلسه هریک از مدیران عامل به بیان موانع موجود بر سر راه خدمات‌رسانی در حوزه کاری خود پرداختند.
لازم بذکر است که شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان طی هفته اخیر جلسات متعددی با مشارکت مدیران صنعت آب و برق و با حضور مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و برق در سطح استان برگزار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار