مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از آزمون 3هزار و 191 نازل سوخت مایع سطح استان در 9 ماهه سالجاری خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 12 December 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، منصور جلایر در تشریح عملکرد 9 ماهه این اداره کل در حوزه آزمون ادواری نازل های عرضه سوخت مایع گفت: در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد در خصوص آزمون ادواری نازل های عرضه سوخت مایع و به منظور حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان، در9 ماهه امسال ، تعداد 3 هزار و 191 نازل عرضه سوخت مایع( بنزین و گازوئیل) در سطح استان آذربایجان غربی مورد بازرسی و آزمون قرار گرفته است.
وی افزود: بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل ها، طبق برنامه به صورت مستمر و دوره ای، با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می گیرد.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: کارشناسان این اداره کل، بازرسان شرکت تایید صلاحیت شده همکار وکارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، به صورت دوره ای از جایگاه های توزیع سوخت مایع استان بازرسی کرده و پس از انجام آزمون‌های فنی مربوط به صحت عملکرد هر نازل سوخت، در نهایت با نصب برچسب آزمون دوره ای بر روی آن دستگاه صحت عملکرد نازل را تایید می کنند.
* رعایت حقوق مصرف کنندگان در تولید کالاها و ارائه خدمات با کیفیت به مردم استان خط قرمز اداره کل استاندارد آذربایجان غربی است
وی اضافه کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان در تولید کالاها و ارائه خدمات با کیفیت به مردم شریف استان همواره از دغدغه‌ها و رسالت‌های اداره کل استاندارد بوده و کارشناسان این اداره کل برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
جلایر در پایان از مردم درخواست کرد تا پیش از انجام سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند و پس از رویت این علامت اقدام به سوخت گیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار