نشست مشترک اساتید حوزه و دانشگاه به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ 17 December 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،نماینده، ولی فقیه در این استان و امام جمعه ارومیه در این نشست با اشاره به اهمیت جهاد تبیین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: این موضوع برگرفته از قرآن کریم است چرا که هجمه‌های زیادی بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی وجود دارد که در این بین وظیفه اساتید حوزه و دانشگاه بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: باید حوزویان و دانشگاهیان جبهه واحدی بر علیه دشمنان تشکیل دهند چرا که بدخواهان این نظام الهی درصدد وارونه جلوه دادن دستاورد‌های جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: باید در مسئله تبیین هنرمندانه وارد شد چرا که اگر به صورت صحیح و منطقی وارد نشویم مطمئنا نتیجه عکس خواهیم گرفت.

حجت الاسلام کیومرثی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ارومیه نیز در این نشست جهاد تبیین را رسالت مشترک حوزه و دانشگاه دانست و گفت: اساتید حوزه و دانشگاه باید دستاورد‌های نظام و ارزش‌های اسلامی و دینی را در جامعه تبیین کنند.

علیجان پور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این نشست با اشاره به این که دکتر مفتح حلقه اتصال حوزه و دانشگاه بود گفت: باید در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه یک کارگروه تخصصی تشکیل شده تا بدین طریق مباحث مربوطه پیگیری شود.

حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه خای علمیه برادران استان نیز در این نشست تحریف حقایق را دسیسه مهم دشمنان در زمینه‌های مختلف دانست و گفت: تبدیل عملیات روانی به عملیان میدانی و ایجاد آشوب در جامعه مهمترین هدف دشمنان در جوامع اسلامی است و دانشمندان موظف هستند در تبیین معارف الهی و اسلامی و افزایش معرفت اجتماعی تمام تلاش خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار