مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: نظارت‌های میدانی اداره کل استاندارد آذربایجان غربی هم‌چنان ادامه خواهد داشت و حفظ سلامت و ایمنی مردم اولویت اول این اداره کل می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 20 December 2021

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی منصور جلایر در تشریح جزئیات بازرسی و نظارت بر نمایشگاه قطعات یدک خودرو، گفت: اداره کل استاندارد استان در راستای حفظ سلامت و ایمنی عموم مردم و نظارت بر اجرای استانداردهای کالاهای سطح عرضه و همچنین کالاهای عرضه شده سطح نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه در قالب اکیپ‌هایی اقدام به بازدید از غرفه‌های نمایشگاه کرد.
وی افزود: اکیپ‌های کارشناسی اداره کل استاندارد استان طی دو روز اخیر با همکاری سازمان‌های صنعت معدن تجارت و تعزیرات حکومتی استان نسبت به بازدید و بازرسی از غرفه‌های نمایشگاه اقدام شد.
مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها تعداد کالاهای شناسایی شده از مجموع ۹ غرفه نمایشگاه ۵۰ قطعه فاقد نشان استاندارد شامل لنت ترمز،روغن موتور، صفحه کلاج، کمک فنر توقیف و جمع‌آوری شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: قطعات یدک خودرو مشمول استاندارد اجباری هستند چرا که استفاده از لوازم غیر استاندارد و معیوب علاوه بر داشتن خطرات جانی برای راننده و سرنشینان خودرو باعث کاهش عمر خودرو نیز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار