رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از حضور ۱۰۰ گشت پلیس در قالب طرح راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ 24 December 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سرهنگ حجت مشتاق  با اشاره به استقرار   یک گشت پلیس راه  در هر ۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان گفت: این تیم‌ها به صورت محسوس و نامحسوس برای خدمت رسانی به مسافران ساماندهی شده و به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های آذربایجان غربی به ویژه گردنه های سخت گذر و کوهستانی مستقر هستند.

وی همچنین از آماده باش  ۱۰ تیم پلیس راه در ستادهای استان خبرداد وگفت : تردد بدون زنجیر چرخ در جاده‌های برفی آذربایجان‌غربی ممنوع است و ماموران و گشت‌های پلیس ترددها را کنترل می‌کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون با وجود بارش برف در بیشتر محورهای کوهستانی، محورهای مواصلاتی استان باز بوده و ترددها در ابن مسیرها در جریان است.

سرهنگ مشتاق افزود: در حال حاضر در محورهای جنوب استان و در محورهای مرکز استان و مهاباد به سردشت، مهاباد به بوکان ( محور برهان) و مهاباد به تکاب شاهد بارش برف هستیم و تمامی محورهای مواصلاتی این استان باز است و هیچ محدودیتی از نظر تردد در استان وجود ندارد.

طرح راهداری زمستانی از اول آذرماه جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد و نیروهای انتظامی،  راهداری، اورژانس و هلال احمر در جاده های استان مخصوصا در راه های صعب العبور حضور خواهند داشت.

کنترل تصادفات، تسریع در عبور و مرور، اسکان اضطراری، کمک رسانی به رانندگان، سوانح و حوادث ترافیکی با توجه به لغزندگی محورها و برودت هوا در زمستان ، کنترل رفتار رانندگان به خصوص افراد پرخطر و نجات جان مردم از جمله اهداف این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار