مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در راستای روشنایی جاده شهید کلانتری تاکنون ۱۲/۴ کیلومتر از مسیر 22 کیلومتری این محور کابل کشی شده است و ۹ کیلومتر باقی‌مانده نیز اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 27 December 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی اکبر حسن‌بکلو ضمن تشریح اقدامات انجام شده در راستای روشنایی محور شهید کلانتری در سال‌های اخیر گفت: علی‌رغم اینکه تامین روشنایی جاده‌های مواصلاتی بین شهری استان از وظایف ذاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، در سال ۹۷ شرکت توزیع نیروی برق استان از سوی فرمانداری جهت خروج پروژه از حالت راکد، مکلف به اجرای این پروژه شد.
وی ادادمه داد: پس از تکلیف فرمانداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی صرفا" جهت خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکل منطقه اقدام به اجرای پروژه تامین روشنایی این محور کرد و هرساله به نسبت اعتبار تخصیص یافته اقدامات لازم را انجام داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از سال ۹۷ اجرای پروژه با خرید اجناس مورد نیاز پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۲۶۵ میلیون ریال وارد فاز اجرایی شد.
وی همچنین تصریح کرد: تعیین شرکت پیمانکار پروژه و اجرای 2.4 کیلومتری کابلکشی توسط شرکت پیمانکار در سال 98 از اقدامات انجام شده این شرکت در راستای تامین روشنایی محور شهید کلانتری می‌باشد.
حسن‌بکلو خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ نیز با تخصیص اعتبار ۶۲۰۰ میلیون ریال کابلکشی مسیر ۵ کیلومتری توسط شرکت پیمانکاری انجام شد.
وی اظهار کرد: 5 کیلومتر دیگر نیزاز ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون کابل کشی شده است و مجموع کابل‌کشی محور شهید کلانتری تاکنون به ۱۲/۴ کیلومتر رسیده است و ۹کیلومتر باقیمانده نیز به میزان اعتبار تخصیصی در برنامه کاری شرکت قرار دارد .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: خادمان مردم در شرکت توزیع نیروی برق استان بی‌وقفه و شبانه روز در تلاش هستند تا مردم در جای‌جای این استان از نعمت روشنایی بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار