آذربایجان‌غربی دروازه شمالغرب کشور به بازارهای جهانی است.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 11 January 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، اسماعیل قادری فر معاون وزیر ورئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر تعاون روستایی آذربایجان‌غربی گفت :آذربایجان‌غربی دروازه شمالغرب کشور به بازارهای جهانی است واز تمام ظرفیتهای این استان برای صادرات باید استفاده شود و دراین زمینه  فارغ التحصیلان نخبه وخلاق و تشکل های تعاونی نقش مهمی دارند.
 
مدیرعامل مرکزی تعاون روستایی کشور  بااشاره به اینکه تولید سیب باید قراردادی شود گفت: با کشت وباغداری قردادای بازارهای هدف پیش بینی می شود و مشکلات سیب تولیدی در فصل برداشت حذف خواهد شد.
 
 
وی با اشاره به مزیت های خوب آذربایجان غربی در حوزه کشاورزی گفت : مزیت های فراسرزمینی، ملی و بین المللی از مهمترین این مزیت های این استان است که باید مورد توجه مسئولان آن قرار گرفته و از آنها به نحو شایسته ای استفاده کنند.
 
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور افزود: تا پایان سال طرح حذف ارز توجیهی کلید خواهد خورد ودر این مدت دریک آماده باش ملی خواهیم بود تا اثرات مضر آن بر سفره های مردم حذف و به نفع تولید کننده, کشاورز ودامدار باشد.
 
 دراین مراسم  با صدور حکمی از سوی دکتر اسماعیل قادری فر مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، میر جمال ساداتی به عنوان مدیر جدید تعاون روستایی استان آذربایجان غربی  منصوب و از تلاش‌های شهریار حیدری مدیر پیشین این مدیریت تشکر و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار