مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار:
مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار از سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سلماس خبر داد و گفت: آقای معتمدیان به همراه مدیران دستگاه های اجرایی استان به زودی میهمان مردم سلماس خواهد شد
کد خبر: ۱۰۲۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 15 January 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی رزازی با قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولان شهرستانهای چالدران و سردشت در سفرهای شهرستانی مقام عالی استان، گفت: در ادامه سفرهای شهرستانی، استاندار آذربایجان غربی به زودی به شهرستان سلماس سفر و با بازدید های میدانی از مناطق مختلف این شهرستان، مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بر اساس برنامه سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، قبل از سفر ایشان به شهرستان سلماس ، تیمی متشکل از مدیران ستادی استانداری در این شهرستان حاضر و بعد از بازدید های میدانی و دیدار با امام جمعه شهرستان ، فرماندار، روحانیون، نخبگان ، فعالین اجتماعی، سیاسی ، گروه های جهادی و رسانه ای و مدیران ادارات مسائل ، مشکلات و نیازهای شهرستان احصا و جمع بندی می شود.

رزازی ادامه داد: در ادامه مسائل و مشکلات شهرستان سلماس در مرکز استان با حضور معاونین استاندار و همچنین مدیران دستگاه های اجرایی مطرح و راهکارهای حل این مشکلات بررسی می شود.

وی گفت: بعد از حضور استاندار آذربایجان غربی در شهرستان سلماس و در پایان سفر، تمامی مسائل و مشکلات مطرح شده ، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت شهرستان سلماس برگزار خواهد شد، مطرح و بعد از تصویب در این جلسه، مراحل اجرای مصوبات آغاز می شود.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار ادامه داد: با دستور استاندارمحترم آذربایجان غربی ، دبیرخانه مصوبات سفرهای شهرستانی در استانداری دایر و بصورت مداوم روند اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار