دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آخرین برنامه سفر یک روزه خود به حوزه قضایی میاندوآب به همراه مجیدی دادستان مرکز استان به صورت سرزده، شبانه از زندان این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 15 January 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، عتباتی و مجیدی در این بازدید ضمن حضور در بندهای زندان، وضعیت زندان را از نزدیک بررسی و با تعدادی از زندانیان دیدار چهره به چهره نموده و در مورد درخواست‌های هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.

عتباتی هدف از بازدید را اطلاع از وضعیت زندان و زندانیان عنوان و گفت بازدیدهای سرزده خصوصا در اوقات شب موجب خرسندی  زندانیان از حضور مسولین در بین آنها  و هم دلگرمی  زندانبانان هست که کار سخت و طاقت فرسایی را انجام می دهند. 
عتباتی با بیان اینکه زندانیان هم هر کدام عزیز خانواده ای هستند گفت زندان می تواند بهترین محل تربیت و بازپروری و اصلاح مددجویان باشد و شرایطی فراهم سازد تا این افراد بتوانند پس از آزادی به جامعه بازگردند و در کنار خانواده خود قرار گیرند. 
.در پایان این بازديد سایت گلخانه ای و آشپزخانه زندان میاندوآب توسط عتباتی افتتاح گردید وبازدید یک روزه به میاندوآب ساعت 21 شب به پایان رسید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار