معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: بیش از 43 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر خوی شستشو و بیش از دو میلیون مترمکعب فاضلاب در سه‌ ماهه نخست سالجاری جمع‌آوری و تصفیه شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ 06 July 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، تقی پاشایی با اشاره به فعالیت‌های این معاونت در سه ماه اول امسال اظهار داشت: در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط‌زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه، بیش از 2 میلیون مترمکعب فاضلاب در سه‌ماهه نخست سالجاری جمع‌آوری و تصفیه شد.
پاشایی تصریح کرد : شرکت آب و فاضلاب استان خوی در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.
وی افزود: نگهداری از تأسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تأسیسات را از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب خوی است.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهر خوی و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی تصریح کرد: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تأسیسات موردنیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.
پاشایی بیان کرد: همچنین به‌منظور حفظ سلامت مردم و در راستای پیشگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری بخش‌هایی از خطوط شبکه و جمع‌آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از 43 کیلومتر و 690 متر در سه‌ماهه اول امسال شستشو داده شد.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب خوی در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.
پاشایی گفت :عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار