مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت : ۴ باب مدرسه با ظرفیت ۳۰ کلاس درس تا آغاز سالتحصیلی جدید در این شهرستان افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 16 August 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، افراسیابی اظهار کرد: در تابستان ۱۴۰۰  به بهره برداری از چهارباب مدرسه با ۳۳ کلاس موفق درس شدیم و تا مهرماه سال ۱۴۰۱ و شروع سال تحصیلی جدید ۴ باب آموزشگاه دیگر با ظرفیت ۳۰ کلاس درس در مقاطع مختلف کلاس درس به افتتاح می شود.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های خیرین این شهرستان در حوزه های مختلف آموزش و پرورش همواره  مورد توجه بوده است گفت :  در این خصوص می توان به جذب ۲.۵ هکتار زمین کشاورزی مرغوب در جاده ترانزیتی مواصلاتی شهرستان به ارزش بیش از ۳۰میلیارد ریال ، وقف آپارتمانی به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال جهت استفاده آموزش و پرورش ، جذب بیش از ۳میلیارد ریال اعتبار جهت توسعه تجهیز و نوسازی درمانگاه فرهنگیان از محل خیرین عزیز ، جذب بیش از ۷ میلیارد ریال کمک نوعدوستانه جهت خرید لوازم تحریر و پوشاک دانش آموزان بی بضاعت توسط خیرین فرهنگی و... اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش سلماس اظهار کرد: امروز چالش های آموزش و پرورش سلماس تراکم بیش از ۴۵ نفری دانش آموزان در هر کلاس درس است و با توجه به این که ۸۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان سلماس ترک تحصیل کرده‌اند تدابیر لازم جهت جذب حداکثری این دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار