دبیر مسابقات جام پرچم آذربایجان غربی گفت: مسابقات جام پرچم در آذربایجان غربی برگزارمی شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 21 August 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،بهجت در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری با عنوان جام پرچم همزمان با سطح کشور در اذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام اولیه این مسابقات تا ۲۹ فروردین ماه سال جاری ادامه داشت و در مجموع ۱۲۴۳ تیم از سطح استان شرکت کردند که ۲۸ تیم برای بانوان بود.

بهجت با اشاره به اینکه مسابقات ۵ نفره برگزار می شود، اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده در آخر ۹۰۰تیم که ۲۴ تیم از بانوان روستایی استان هستند منتخب حضور در این دوره از مسابقات شدند.

وی با تاکید به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد روحیه نشاط و توسعه ورزش روستایی است، خاطر نشان کرد: در این مسابقات ۱۱هزار ورزشکار روستایی حضور دارند که یک رکورد برای استان است.

دبیر مسابقات جام پرچم آذربایجان غربی با تاکید به اینکه افتتاحیه مسابقات در شهرستان ها از ۲۷ مرداد شروع شده و ۳۰مردادماه افتتاحیه رسمی آن برگزار می شود، یاد آور شد: مسابقات استانی به مدت دوماه برگزار می شود و تیمهای منتخب در دی ماه عازم مسابقات ملی خواهند شد.

وی ادامه داد: بیشترین آمار حضور بانوان از شهرستان های شوط و نقده با ۷ تیم و بیشترین حضور آقایان از شهرهای خوی ، سردشت و چالدران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار