با هدف رسیدگی به مشکلات و شکایات مردم
در اجرای طرح ملاقات مردمی فرماندهی انتظامی استان، مسائل و مشکلات 300 نفر از مردم شمال آذربایجان غربی حل و فصل شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ 31 August 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در اجرای این طرح فرمانده انتظامی استان با هدف کاهش حل مشکلات مردم و کارکنان انتظامی به همراه معاونان خود در شهرستان های استان حضور می یابد. 


سردار جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت: در این دیدارها و ملاقات مردمی که با هدف جلوگیری از تردد مردم و کارکنان به مرکز استان برگزار می شود، مسائل و مشکلات 250 نفر از کارکنان انتظامی و 50 نفر از اهالی شهرستان های شمال استان که مربوط به مجموعه انتظامی بود رسیدگی شد. 


وی اولویت و هدفگذاری مهم فرماندهی انتظامی استان را مبارزه جدی با قاچاق و تهیه و توزیع مواد مخدر و برخورد جدی با معتادان متجاهر برای ایجاد امنیت پایدار در لایه ها و بسترهای مختلف جامعه اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال نزدیک به 4 هزار و 500 نفر توزیع کننده و معتاد متجاهر در استان دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار است. 


وی افزود: برای مقابله و برخورد جدی با پدیده شوم اعتیاد و مبارزه با قاچاق مواد مخدر در نیمه دوم امسال هم برنامه ریزی جامعی صورت گرفته است.


سردار جهانبخش همچنین از افزایش عملیات مجموعه انتظامی استان در فضای مجازی با هدف مبارزه و مقابله با هنجارشکنان و کلاهبرداران در این فضا خبر داد و گفت: این اقدامات نسبت به مدت مشابه پارسال 37 درصد افزایش یافته و مجموعه انتظامی استان در این زمینه در کشور رتبه دوم را کسب کرده است.


فرمانده انتظامی استان در ادامه از پیگیری حقوق مالباختگان سایت های کلاهبرداری در خوی از طریق پلیس بین الملل هم خبر داد و تصریح کرد : عناصر دخیل دراین کلاهبرداری اینترنتی خارج از مرزهای کشورمان هستند که بارصد و کنترل های لازم، محل و جغرافیای تردد و فعالیت این کلاهبرداران در کشورهای مختلف برای پلیس بین الملل مشخص شده و برای دستگیری این کلاهبرداران و بازگرداندن آنها به کشور با همکاری مقامات قضایی اقدامات لازم صورت می گیرد
.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار