با ورود اداره کل بازرسی آذربایجان غربی به موضوع اعتبارات دستگاههای اجرایی و خدمات رسان، از برگشت یک هزار میلیارد تومان به خزانه ملی جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ 12 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر کل بازرسی آذربایجان غربی در نشست خبری گفت: با ورود بازرسی کل آذربایجان غربی به موضوع اعتبارات دستگاههای اجرایی و خدمات رسان، از برگشت یک هزار میلیارد تومان به خزانه ملی جلوگیری شد.

آقای محبوبی افزود: این مبلغ برای محرومیت زدایی و توسعه به دستگاههای خدمات رسان و اجرایی اختصاص داده شد.

 

بازرس کل آذربایجان غربی ورود به بخشهای عمرانی را یکی از وظایف بازرسی کل استان بیان و اضافه کرد : دو پروژه مهم احیاء دریاچه ارومیه و آبهای مرزی بصورت موشکافانه مورد بررسی های فنی بازرسان قرارگرفته است و در هر دو پرونده شاهد کم کاری ، ضعف و ترک فعل مدیران بودیم که نتایج آن پس از تکمیل گزارش نهایی اعلام خواهد شد.

 

 محبوبی مشکلات پیش آمده در تونل انتقال آب کانی سیب به دریاچه ارومیه را یکی از مشکلات موجود اعلام و تصریح کرد: در حال بررسی علت تاخیر در اتمام طرح ، ریزش های تونل و مشکلات اجرایی آن هستیم و بدون شک در صورت وجود مقصر انسانی نسبت به اعلام آنها از مرحله مطالعات تا اجرا اقدام خواهیم کرد.

 

وی  بررسی پرونده سدهای ساروق تکاب و آغ چای خوی از دیگر اقدامات در حوزه بازرسی ستاد احیاء دریاچه ارومیه بیان و اضافه کرد: طبق بررسی ها با اینکه بیشترین رها سازی در سال گذشته از این دو سد انجام شده اما کمترین بهره ای به مردم خود منطقه نرسیده است در حالیکه به دریاچه هم نرسیده و این نشان از یک تخلف آشکار میدهد.

 

روح الله محبوبی از مختومه شدن ۹۷ پرونده منجر به کشف جرم در ادارات استان هم خبر داد و اظهار کرد : در این رابطه در یکسال گذشته سیصد و دو نفر کارمند و مدیر به جرم تخلف اداری به دستگاه قضاء معرفی کرده ایم.

 

وی در پایان از مردم و اصحاب رسانه خواست برای پاک کردن ادارات از هر گونه جرم و کم کاری با بازرسی کل همکاری کنند و اطلاعات خودشان را یا از طریق سامانه ۱۳۶ و یا بصورت اینترتی و حضوری در اختیار بازرسان بازرسی کل آذربایجان غربی قرار دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار