همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۴۸۹ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امدادامام خمینی آذربایجان غربی اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 13 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۴۸۹ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی اهدا شد.

این هدایا در قالب طرح توزیع همزمان ۱۷ هزار سری جهیزیه به نوعروسان کشور انجام شد و در آن به هر نوعروس یک دستگاه تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و لباسشویی اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ارزش هر بسته جهیزیه را ۲۲ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع برای ۴۸۹ بسته ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که به دلیل خرید مستقیم از کارخانه ها با اعمال تخفیف پیش بینی می شود ارزش ریالی این مجموعه در بازار بیش از ۲۰ میلیارد تومان باشد.

آقای سهندی خاطر نشان کرد: در خرید این اقلام از کمک های بنیاد مستضعفان، کمک های مردم خیر و اعتبارات کمیته امداد استفاده شده است.
وی همچنین با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در مقوله ازدواج جوانان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: نوعروسان مشمول این هدایا از آموزش های مهارت زندگی در ۱۲ سرفصل بهره مند شده اند.


۱۶ درصد از افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی را جوانان تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار