امام جمعه موقت ارومیه
امام جمعه موقت ارومیه گفت: دو راهبرد مقاومت و وحدت دو اصل اساسی پیامبر اسلام (ص) بود و امروز جمهوری اسلامی برای مقابله با دشمنان بر مبنای این اصول حرکت می کند.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹ 14 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام حیدری زاد در خطبه های  امروز  نماز جمعه ارومیه   باتبریک خجسته سالروز میلاد پیامبر(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مسلمانان به داشتن چنین پیامبری افتخار می کنند و همه باید تلاش کنند ادامه دهنده راه ایشان باشند.

او با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در تهران گفت:هفته وحدت و بیان این موضوع از ابتکارات مهم امام خمینی (ره)  بود که موجب تقریب ادیان  و مذاهب و قومیت های مختلف می شود.

امام جمعه موقت ارومیه در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اهمیت مدیریت فضای مجازی تصریح کرد:ارتقا سواد رسانه ای در جامعه و افزایش قدرت تحلیل افراد مختلف باید از طریق توسعه فضای آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حیدری زاد تاکید کرد:  دشمنان در صدد جلوگیری از حرکت رو به جلوی مسئولان برای توسعه پایدار کشور هستند که باید هوشیار و آگاه بود.

خطیب نماز جمعه ارومیه در ادامه بر لزوم حمایت از قشرهای ضعیف جامعه تاکید و تصریح کرد: دولتمردان باید در زمینه بهبود معیشت مردم،  تدابیر لازم را اندیشیده و اقدامات حمایتی از نیازمندان را تقویت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار