امسال برای خانه دار کردن مددجویان کمیته امداد امام (ره) آذربایجان غربی ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ 15 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان گفت: در سال ۱۴۰۱ در حوزه مسکن از سوی کمیته امداد امام استان ۵ هزار ۸۵۰ خدمت مسکن برای افراد تحت حمایت برنامه ریزی شده انجام بگیرد که ۲ هزار ۵۰۰ مورد آن احداث و خرید مسکن و ۳ هزار ۳۰۰ واحد آن تعمیرات کلی واحد‌های مسکونی مددجویان است.

در ساخت این تعداد واحد مسکونی کمیته امداد امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و موسسات خیریه بر اساس تفاهم نامه به عمل آمده فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند.

عزیز  سهندی افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون ۸۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه مسکن هزینه شده است ۷۳۰ واحد احداث و خرید و ۱ هزار ۴۷۰ واحد نیز تعمیرات کلی انجام شده است.

عبدلله نژاد فرماندار چالدران نیز گفت  در حوزه مسکن محرومین در چالدران امسال ۵۹۴ واحد در نظر گرفته شده است که احداث بشود که تا کنون ۶۰ واحد آن احداث و به بهره برداری رسیده است و ۳۶۴ واحد آن نیز در حال احداث است که بغیر از پرداخت ۲۰۰ میلیون تسهیلات ۳۰ الی ۸۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به محرومین پرداخت می‌شود.

در حال حاضر ۸ هزار ۳۰۰ خانوار نیازمند به مسکن در استان شناسایی شده است.

سهندی همچنین خاطر نشلان کرد: از مجموع خانوار‌های شناسایی شده نیازمند به مسکن ۵ هزار ۵۰۰ واحد آن در مناطق شهری و مابقی در روستا‌ها هستند که تلاش می‌شود مشکل مسکن ممدجویان با همکاری سازمان‌های مرتبط حل شود.

تمامی واحد‌های مسکونی در دست اجرا تا پایان سالجاری و اوایل سال آینده در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام قرار گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار