مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در نشست باخبرنگاران گفت: دشمنان با دردست داشتن سلطه رسانه ای درپیِ وارونه جلوه دادن واقعیتهای اتفاق افتاده در جامعه هستند.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ 02 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی وی، تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در جامعه را از دیگر توطئه های دشمنان و احزاب ضد انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: سناریوی کشته سازی دسیسه ضد انقلاب در منطقه بود تا با دست آویز قرار دادن آن عواطف و احساسات پاک مردم را تحریک کنند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی افزود: رسانه های محلی و ملی وظیفه دارند تا با تبیین صحیح مسائل، جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در حوزه های مختلف اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: رسانه ها باید دستاوردها و اقتدار نظام اسلامی را اشاعه و در مقابله با دشمنان ابتکار عمل را به دست گیرند.

این نشست، با سوال خبرنگاران و پاسخ مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی همراه بود.

*******

مدیرکل اطلاعات   آذربایجان  غربی  همچنین در دیدار با ائمه جمعه اهل سنت استان با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه دار کردن امنیت  کشور گفت: توطئه‌های دشمنان برای ناامن سازی ایران نقش بر آب شد.

وی افزود: در مسائل اخیر کشور ایادی استکبار با محوریت سرویس‌های اطلاعاتی  منطقه و استفاده از ظرفیت   گروهک‌های معاند  برای ایجاد ناامنی تلاش  کردند اما با هوشمندی رهبر معظم انقلاب ، بصیرت مردم و  مجاهدت نیروهای امنیتی و انتظامی  تمام این توطئه‌ها خنثی شدند.

ائمه جمعه اهل سنت استان نیز در این دیدار بر حفظ وحدت و بصیرت مردم در مقابل توطئه های دشمنان تأکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار