رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارندگی‌ها در این استان که از روز سه‌شنبه آغاز شده تا شنبه هفته آینده همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰ 10 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مهدی صابری افزود: با توجه به نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی و با توجه به هشدار زرد صادر شده در روز گذشته لازم است شهروندان همچنان تا پایان خروج سامانه بارشی از استان موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به تمرکز بارش باران در نقاط جنوبی استان اضافه کرد: توصیه می شود شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و تردد در ارتفاعات بپرهیزند، محکم کردن سازه‌های سبک نیز لازم است مورد توجه شهروندان و مسوولان دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری‌ها باشد.

صابری با بیان اینکه وزش باد نیز در استان پیش بینی شده است، ادامه داد: این پیش بینی‌ها برای تمامی نقاط استان آذربایجان غربی است و آبگرفتگی معابر و احتمال سقوط و یا پرتاب اشیا وجود دارد که باید است تدابیر لازم در این زمینه بکار گرفته شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: کشاورزان چغندر کار نیز لازم است تا تدابیر لازم در زمینه برداشت محصولات خود را به کار بندند چرا که احتمال کاهش محسوس دما برای استان در این ایام وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای شهرستان ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین مثبت چهار و ۱۴ درجه سانتی گراد بود، اظهار کرد: چالدران با منفی یک درجه سانتی‌گراد خنک ترین و پلدشت با مثبت ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم ترین شهر استان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار