مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به بهره برداری چاه آب شرب روستای 8 لیتر در ثانیه است، اظهار کرد: برای تجهیز و بهره برداری این چاه اعتباری افزون بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شرکت هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ 13 November 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، یداله سلطانی گفت : حفاری این چاه به روش روتاری در سال 95 انجام شده بود و برای بهره برداری از این چاه 450 متر خط انتقال با جنس پلی اتیلن به قطر 90 میلیمتر اجرا و با یک دستگاه دیزل ژنراتور راه اندازی شد .
سلطانی ادامه داد: در اثر زلزله مهر ماه امسال در شهرستان خوی لوله جدار چاه دچار مشکل شده بود و عملیات آبرسانی این روستا را با مشکل مواجه ساخته بود .
وی تصریح کرد : با انجام عملیات جهادی و نیاز مردم این روستا چاه موجود تجهیز شد تا مشکلی برای تامین آب این روستا نداشته باشیم .
مدیرعامل شرکت یاد آور شد: به منظور مدیریت شرایط فعلی کم آبی این از سال‌گذشته نسبت به تهیه و نصب فشارشکن درمکان‌های مورد نیاز و انجام عملیات نشت‌یابی شبکه توزیع و جداسازی استفاده از آب شرب در فضای سبز شهری و شناسایی انشعابات پرمصرف، تعویض کنتورهای معیوب اقدام کرده و در همین رابطه اقدامات فرهنگی خود را با هدف درست مصرف کردن در دست اجرا دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار