مسافران می توانند با کمی تحقیق و پرس و جو هتل های ارومیه را پیدا کنند و از میان آن‌ها گزینه‌ای که برای آن‌ها مناسب است را انتخاب نمایند.
کد خبر: ۱۰۸۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 06 December 2022

معرفی هتل های ارومیه – عکس و آدرس دقیق

یکی از شهرهای تاریخی ایران ارومیه می‌باشد که قدمتی سه هزار ساله دارد. این شهر جزوه استان آذربایجان غربی است. شهر ارومیه در هر فصل زیبایی‌های خاص خود را دارد و با داشتن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی یکی از مقصدهای همیشگی برای سفر است. مسئله اقامت از جمله دغدغه‌های مسافران در سفر می‌باشد. هتل های ارومیه با امکانات مناسبی که برای اقامت مسافران دارند مشکل اقامت را برطرف کردند. 

لیست هتل های محبوب ارومیه

هتل آنا ارومیه

ارومیه یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی شمال غرب ایران است. هتل پنج ستاره آنا ارومیه به عنوان یکی از هتل های محبوب ارومیه متعلق به شرکت توسعه تاسیسات گردشگری آذرکوشک آنا است. خوب است بدانید که ارومیه به عنوان یکی از ۱۹ شهر تاریخی ایران در یونسکو ثبت شده است. هتل آنا ارومیه در سال ۱۳۹۴  با هدف ارائه خدمات باکیفیت به بهره برداری رسید.

هتل آنا ارومیه که در لیست معرفی هتل های ارومیه قرار دارد با خدمات اقامتی بسیار متنوع از جزو هتل های باکیفیت شهر ارومیه است. به این نکته توجه داشته باشید که هتل آنا ارومیه در ۶ کیلومتری مرکز شهر و با فاصله ۱۹ کیلومتری از فرودگاه ارومیه واقع شده است.

هتل آنا دارای ۱۹۶ اتاق و سوئیت به سبک مدرن شامل اتاق‌های استاندارد، دلوکس، سوییت لاکچری، سوییت رویال و سوییت پرزیدنت است. این هتل با اتاق‌های بی‌نظیری که دارد توانسته رضایت میهمانان تجاری، کاری و تفریحی را بدست آورد.

اتاق‌های هتل آنا ارومیه مجهز به تلویزیون ال ای دی، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع، مینی بار عالی، چای ساز و انواع مختلف طعم‌های چای و نسکافه می‌باشد. این هتل بدون شک تجربه اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان فراهم خواهد آورد. بد نیست بدانید که اتاق دلوکس، علاوه بر داشتن امکاناتی که پیشتر ذکر کردیم از امکاناتی مانند قهوه‌ساز و وان شیشه‌ای در حمام بهره می‌برد.

سایر امکانات و خدمات هتل

تشریفاتی که هتل آنا ارومیه دارد شامل: رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، سالن جلسات و تالارهای چند منظوره و مجموعه ورزشی استخر، سونا خشک و بخار، حمام ترک، باشگاه بدنسازی، اتاق ماساژ و سالن پیلاتس می‌شوند و بطور 24 ساعته در خدمت میهمانان داخل و خارج از کشور هستند.

سالن اجتماعات این هتل و ۵ اتاق کنفرانس هتل آنا ارومیه، دارای محیطی دلنشین و مجهز به سیستم‌های صوتی و تصویری استاندارد است که مکان ایده آل و مناسبی برای برگزاری جلسات داخلی و بین المللی را فراهم می‌کند. هتل آنا ارومیه از سرآشپز و آشپزهای ایرانی و خارجی حرفه‌ای برخوردار است. آشپزان غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت را در رستوران هزار و یک شب طبخ می‌کنند.  

هتل آنا ارومیه آماده پذیرائی و دریافت سفارشات مختلف غذایی، آبمیوه تازه و طبیعی، انواع شیرینی، باقلوا و کیک به صورت کترینگ به افراد خارج از هتل نیز می‌باشد.

میهمانان در هتل آنا ارومیه این امکان را دارند تا از مجموعه ورزشی و سوناهای خشک و بخار و استخر سر پوشیده استفاده کنند. این امکانات در طبقه آخر و با سقف شیشه‌ای قرار گرفته و در طول اقامت بصورت کاملا رایگان ارائه می‌گردد.

خدماتی شامل نرمش‌های روزانه و ایروبیک سالن بدنسازی و استودیو و استفاده از خدمات ماساژ و دوش بی‌نظیر در حمام‌های ترک به میهمانان ارائه می‌شود. دقت داشته باشید هتل آنا خدمات رفت و برگشت فرودگاهی برای مسافرینی که با بلیط هواپیما به این شهر سفر کرد‌ه‌اند، ندارد.

از جمله امکانات این هتل شامل رستوران هزار و یک شب با گنجایش ۱۵۰ نفر مهمان، کافی شاپ که در طبقه همکف قرار گرفته، سالن‌های چند منظوره، مجموعه ورزشی، سالن بیلیارد، گیم نت، سالن ماساژ، حمام ترک، خدمات ویژه معلولین، پرسنلی مجرب و آزموده می‌شود.

آدرس: ارومیه، خیابان شهید بهشتی خیابان جام جم

فاصله حدودی هتل آنا تا مراکز مهم شهر

  • فاصله هتل آنا تا پارک فدک: با ماشین حدود 7 دقیقه
  • فاصله هتل آنا تا نمایشگاه بین المللی ارومیه: با ماشین حدود ۱۶ دقیقه
  • فاصله هتل آنا تا فرودگاه بین المللی ارومیه: با ماشین حدود 27 دقیقه

هتل دنیز ارومیه

یکی از هتل های ارومیه، هتل ۵ ستاره دنیز است. این هتل با فراهم کردن خدمات رفاهی متنوع سعی در تأمین اقامتی راحت و دلچسب برای مهمانان دارد. «مجتمع گردشگری باری» نام دیگر این هتل است. هتل دنیز یک مجموعه اقامتی، گردشگری، ورزشی و درمانی بوده که در ساحل چشم‌نواز دریاچه ارومیه قرار گرفته است .

هتل دنیز ارومیه دارای چشم‌انداز و آب‌وهوای ایده‌آلی است که می‌توانید از اقامتتان نهایت لذت را ببرید. امکانات در نظر گرفته شده در هتل دنیز بسیار باکیفیت و هیجان‌انگیز می‌باشد.

مهمانان این امکان را دارند تا با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی گوناگون و متعدد برخوردار شوند. موقعیت مکانی هتل دنیز عالی است. دسترسی به اکثر جاذبه‌های گردشگری معروف چون منطقه انزل، غار سهولان، دریاچه مارمیشو و پیست اسکی خشاکو بسیار آسان است.

یک رستوران سنتی با ظرفیت ۳۵ نفر در محوطه هتل قرار دارد که انواع مختلف غذاهای متنوع ایرانی و سنتی را برای مسافران تهیه و سرو می‌کند. در طبقه اول هتل سالن صبحانه خوری قرار دارد که در بازه زمانی معینی از روز فعالیت دارد. در هتل دنیز یک کافی‌شاپ با ظرفیت ۴۰ نفر وجود دارد که مکان مناسبی برای استراحت و صرف نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه به‌شمار می‌آید.

سایرامکانات و خدمات هتل دنیز

مسافرانی که سفر با خودروی شخصی‌شان به‌جای خرید بلیت هواپیما ترجیح می‌دهند، امکان استفاده از پارکینگ رایگان هتل با گنجایش ۱۰۰ خودرو را دارند. در سراسر هتل خدمات اینترنت وای فای بطور رایگان و نامحدود برای مهمانان ارائه می‌شود.

میهمانان به این شکل می‌توانند امور آنلاینشان را با سرعت بالا و در اسرع وقت انجام دهند. امکانات متنوعی چون مبلمان، میز، تلویزیون، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای راحتی هر چه بیشتر مهمانان در لابی بزرگ هتل با گنجایش ۴۰ نفر در طبقه همکف فراهم شده‌اند.

پذیرش شبانه‌روزی هتل هم در لابی قرار گرفته است. پذیرش به‌طور 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشک‌شویی، لاندری، روم سرویس، فکس اقدام کنند.

آدرس: ارومیه، ارومیه، جاده قدیم ارومیه، سلماس، کیلومتر ۵۷

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ارومیه: با ماشین حدود 39 دقیقه

هتل های چهار ستاره ارومیه

هتل آریا ارومیه

هتل چهار ستاره آریا ارومیه از هتل های معروف ارومیه است. این هتل در مهرماه سال ۱۳۹۰ در محیطی امن، صمیمی و زیبا تاسیس شد. هتل آریا ارومیه از امکانات گوناگونی چون رستوران اختصاصی وی آی پی، سالن کنفرانس، لاندری، فست فود، بیلیارد، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، خدمات کامپیوتری و آژانس هواپیمایی اختصاصی برخوردار است.

بد نیست بدانید تمامی اتاق‌های هتل آریا به تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی، یخچال، چای‌ساز و سیستم تهویه مجهز هستند. موقعیت قرارگیری هتل آریا به جاذبه‌های گردشگری اصلی ارومیه از جمله بازار ارومیه، مسجد جامع ارومیه و کلیسای حضرت مریم نزدیک است. 

آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی

فاصله حدودی هتل تا مراکز مهم شهر

  • فاصله هتل آریا تا بازار ارومیه: با ماشین حدود 3 دقیقه
  • فاصله هتل آریا تا مسجد جامع ارومیه: با ماشین حدود 3 دقیقه
  • فاصله هتل آریا تا کلیسای حضرت مریم: با ماشین حدود 7 دقیقه

اقتباس شده iranhotelonline

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار