تا پایان سال ۱۴۰۲ در آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال ۱۴۰۲ به شبکه گاز سراسری متصل می شوند.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ 09 December 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در گفتگو با رسانه ها با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی فرمانداران در سرعت بخشی به پروژه های گاز و آب بویژه در مناطق روستایی افزود: هم اکنون ضریب نفوذ گاز در میان خانوار روستایی استان ۷۷ درصد است و با اتمام طرح‌های در دست اجرا و مطالعه، ۹۴ درصد خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه کار جهادی برای جبران عقب ماندگی های آذربایجان غربی، امری قطعی است گفت: نمی توان با فعالیتهای عادی انتظار جبران عقب ماندگی های گذشته را داشت.

 

استاندار آذربایجان غربی تکمیل پروژه های راهسازی و راه آهن را در کاهش قیمت تمام شده محصول برای مردم را موثر دانست و افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت به توسعه ظرفیت حمل و نقل ریلی در این استان، امید داریم که با توسعه ریلی شاهد بهبود شاخص های اقتصادی باشیم.

 

معتمدیان با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته برای بارش برف در نقاط مختلف استان تاکید کرد: باید فرمانداران و دستگاه های اجرایی و امدادی آمادگی کامل داشته باشند.

 

وی ادامه داد: مردم به تلاش و برنامه دولت مردمی امید دارند و این امر برای دشمن قابل هضم نیست. دشمن کمر همت بسته تا امید مردم را ناامید سازد.

 

استاندار آذربایجان غربی افزود: کار و تلاش شبانه روزی توام با برنامه و تکریم مردم، عامل ناامیدی دشمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار