شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: رویکرد جدید فرهنگی و اجتماعی کشور باید حول محور مسجد باشد و مسائل مختلف در حوزه نوجوانان و جوانان را دربرگیرد
کد خبر: ۱۰۸۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ 12 December 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت:باید از ظرفیت شوراهای فرهنگ عمومی استانها برای پیشبرد اهداف فرهنگی کلان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: در برنامه توسعه هفتم باید درخصوص مباحث متنوع فرهنگی به ویژه مدیریت فضای مجازی برنامه ریزی کارشناسی انجام شود.

آقای ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر تدوین بسته های فرهنگی متناسب با دستگاههای مختلف تاکید و گفت: تشکیل کمیته های حجاب و عفاف و توجه به موضوعات مرتبط در این زمینه در مراکز و نهادهای خدمات رسان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

*آقای عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر صیانت از بنیان خانواده تاکید و اجرای فعالیتهای مختلف فرهنگی در این خصوص را لازم و موثر دانست.

در این جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: رویکرد جدید فرهنگی و اجتماعی کشور باید حول محور مسجد باشد و مسائل مختلف در حوزه نوجوانان و جوانان را دربرگیرد.

آقای امامی افزود: شورای فرهنگ عمومی و رسانه ای باید گفتمان سازی در حوزه های فرهنگی و اخلاقی را پیاده و به دشمنان اجازه دخالت داده نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار