خطیب موقت نمار جمعه ارومیه:
خطیب موقت ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته، حماسه نهم دی ماه را تبلور پیوند قلبی و معنوی مردم با ولایت و جلوه ای باشکوه ار بصیرت ملت در برابر فتنه ها دانست.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ 30 December 2022
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام اسم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، بابیان اینکه ۹دی روز پیوند قلبی معنوی با ولایت و روز بیداری و بصیریت ملت ایران است، تصریح کرد: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی مردم ایران، دشمنان با تمام توان و با فتنه‌های مختلف به دنبال زیر سوال بردن مشروعیت نظام هستند و در کشور بحران ایجاد کنند، اما بصیرت و دشمن شناسی ملت هر بار این فتنه را خاموش می‌کند.
 
حجت الاسلام اسم حسینی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی وصیت نامه ایشان را الگویی عملی برای مردم و مسئولان عنوان و اضافه کرد: سردار سلیمانی افتخار ایران و منطقه مقاومت است و وجود ایشان در قبل و بعد شهادت موحب عزت و افتخار ایران و منطقه است.
 
امام جمعه موقت ارومیه به توصیه‌هایی جدی مراجع عظام قم به مسئولان اشاره کرد و گفت: باید مسئولان در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند و این امر باید در میان مدیران فرهنگ سازی شود تا شفاف سازی و روشنگری مردم را از خدمات نظام بیش از پیش آگاه تر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار