مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران:
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از ۵ هزار میلیارد تومان و ارائه ۴۴ خدمت به بیماران خاص و صعب العلاج در سامانه بیمه سلامت خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ 04 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بی اطلاعی برخی از افراد جامعه و بویژه اقشار کم درآمد از خدمکات بیمه سلامت گفت: در دولت سیزدهم بسیاری از افراد کم درآمد جامعه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که ضروری است متولیان امر اطلاع رسانی، کامل و جامع این خدمات را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

 

محمدصادق معتمدیان در دیدار با محمدمهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با قدردانی از خدمات انجام شده برای درمان اقشار کم درآمد جامعه اظهار داشت: اقدامات خوبی برای رفع مشکلات درمان اقشار کم درآمد جامعه و دهک های پایین در دولت سیزدهم انجام شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه شنبه های محرومیت زدایی در استان گفت: شنبه های محرومیت زدایی از برنامه های تدوین شده برای استان است که در آن با حضور در محلات محروم و حاشیه نشین مسائل و مشکلات ساکنان این مناطق از جمله خدمات درمانی بررسی و برای حل مشکلات آنان تصمیم گیری می شود که رفع مشکلات درمانی افراد فاقد بیمه در این محلات از جمله اقدامات انجام شده است.

 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه الکترونیکی کردن خدمات گام مهمی در حوزه سلامت است، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مثبت در این دولت ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در راستای شاخص‌های ارزشمند حوزه سلامت است. 5 هزار میلیارد تومان در این زمینه اعتبار تخصیص داده شده و امیدواریم بتوان هزینه‌های تحمیلی به این گروه از بیماران را کاهش داد، در حال حاضر 44 خدمت برای بیماران خاص و صعب العلاج وارد سامانه‌های سازمان بیمه سلامت شده است.

 

ناصحی با تاکید بر اینکه هزینه‌های بستری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد 100 درصد رایگان است، تصریح کرد: در بخش سرپایی نیز 85 درصد هزینه‌ها توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود، خوشبختانه در خصوص بیمه 3 دهک اول جامعه و بیمه همگانی گام‌های خوبی برداشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار