در بیستمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی
جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ۹۹ مصوبه برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان پیرانشهر به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 06 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان پیرانشهر به ریاست محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

 

در این جلسه هفت ساعته ۹۹ مصوبه شامل ۷۸ مصوبه عمرانی و  ۲۱ مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان پیرانشهر به تصویب رسید.

 

استاندار آذربایجان‌غربی در پیرانشهر با اشاره به اهداف سفرهای شهرستانی و حضور در بین مردم وشنیدن مطالبات آنان گفت:در اجرای برنامه ها ، مطالبات مردم در اولویت کاری مدیران استان قرار می گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی ، گفت: یکی دیگر از اهداف سفرهای شهرستانی، توجه به مطالبات و درخواست های مردمی است و با توجه به منابع محدود استان، این مطالبات و درخواست های مردمی باید اولویت بندی شود.

محمدصادق معتمدیان افزود: در طی این سفر هر کدام از مدیران کل با حضور در این مناطق باید علاوه بر مشکلات و نیازهای هر منطقه، مطالبات مردم و نخبگان در جلسات هم‌اندیشی را پیگیری کنند و از روی آنها برای ارتقای شاخص های توسعه گام بردارند.

وی اضافه کرد: برای ارتقای شاخص های توسعه همه جانبه باید برنامه ریزی و تصمیم گیری برای مناطق مختلف بر اساس نیازها باشد و تنها در مرکز و پشت درهای بسته در خصوص مسایل مهم این مناطق تصمیم گیری نشود.

 

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: عشایر و مرزنشینان این منطقه به عنوان نیروی مولد بخشی از نیازهای جامعه را تامین می کنند و از طرفی دیگر در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در این منطقه نقش مهمی دارند.

معتمدیان با اشاره به خدمات دولت در منطقه بادین‌آباد پیران افزود: علاوه بر تامین جاده و امکانات دیگر در این منطقه، برای احداث ایستگاه پمپاژ آب میلیاردها تومان هزینه شده و با بهره برداری از آن یک هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه از دیم به آبی تبدیل می شود.

وی اضافه کرد: این امر می تواند بخش کشاورزی این منطقه را متحول سازد و علاوه بر اشتغال بر درآمد کشاورزان و بهره برداران بیافزاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار