مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان غربی از پرداخت یک هزار و ۳۳۳ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ 15 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، خلیل ایمانی در نشست خبری با حضور خبرنگاران در خصوص جزئیات پرداخت  تسهیلات اشتغالزایی گفت: یک هزار و ۳۳۳ فقره تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی به مبلغ یک هزار و ۶۳ میلیارد  ریال و با کارمزد ۴ درصد به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام پرداخت شده است.

وی در رابطه با مسکن مددجویان بهزیستی نیز  افزود: در شهرستان مهاباد پروژه ۵۶ واحدی با پرداخت ۵۴ میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی افزود: در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷۷ فقره به مبلغ ۱۸۴ میلیارد ریال به خانواده های که صاحب فرزند شده اند پرداخت شده است.

ایمانی با اشاره به شرایط اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج گفت: این تسهیلات به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از ۹۷/۱/۱ باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت می‌شود.

وی افزود: سقف تسهیلات مذکور برای هریک از متقاضیان مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله بوده و برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال ۱۵۰ میلیون تومان است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جهت افراد مندرج در مفاد ماده ۵۰ قانون خدمات ایثارگران ۲ برابر است.

مدیریت شعب بانک مسکن آذربایجان غربی در رابطه به تسهیلات ازدواج پرداخت شده به زوجین در استان  گفت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون ۲ هزار و ۳۷۷ فقره به مبلغ ۲ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی همچنین در مورد پرداخت تسهیلات ساخت و جعاله مسکن به زلزله زدگان خوی نیز خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۲ واحد مسکونی در قالب ساخت مسکن پرداخت شده و ۱۵۰ مورد پرونده نیز در رابطه با وام  جعاله مسکن تشکیل شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار