اطلاعیه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در ارتباط با اخبار کذب و شایعه پراکنی های مجازی در رابطه با یک خانواده شهید آسیب دیده از زلزله خوی
کد خبر: ۱۰۹۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 22 February 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، با توجه به انتشار کلیپی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ در رابطه با پدر و مادر شهید محمود غفارلو از زلزله زدگان شهرستان خوی به اطلاع میرساند:

۱. فیلم منتشر شده از اساس کذب می باشد و پدر و مادر شهید مذکور دارای یک فرزند دختر و یک فرزند پسر میباشند، ک فرزند پسر(شهید محمود غفارلو)در راه حق و اسلام به شهادت رسیدند.

۲. از زمان وقوع زلزله شهرستان خوی، در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۸، در اسرع وقت مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان به همراه اکیپی جهت بازدید میدانی از مناطق زلزله زده جامعه ایثارگری، به شهرستان خوی رفتند و از نزدیک با پدر و مادر شهید معظم «محمود غفارلو» دیدار کردند، که سریعا با هماهنگی های صورت گرفته از طرف مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان با فرمانداری شهرستان خوی، مقرر شد که پدر و مادر شهید معظم «محمود غفارلو» در یک ساختمان مجهز اسکان داده شوند که به دلیل وضعیت نامناسب جسمانی و بیماری آلزایمر و وابستگی شدید پدر و مادر شهید به منزل خودشان، حاضر به جابجایی و اسکان در محل جدید نشدند.

۳. در زمان وقوع زلزله مجدد شهرستان خوی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ، سریعا مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی به همراه اکیپی برای بازدید میدانی به مناطق زلزله زده رفتند و طی دیداری که با پدر و مادر شهید داشتند، مجددا حاضر به اسکان در ساختمان جدید نشدند.

۴. طی بازدیدهای مجدد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مناطق زلزله زده شهرستان خوی، در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱ مجددا با پدر و مادر شهید محمود غفارلو دیدار شد که با توجه به هماهنگی هایی صورت گرفته از سمت بنیاد استان جهت اسکان در یک ساختمان مجهز، پدر و مادر شهید حاضر به اسکان در محل جدید نشدند.

۵. منزل مسکونی پدر و مادر شهید در مرحله خاک برداری و ساخت می باشد که طی هماهنگی های صورت گرفته، مقرر شد یک کانکس مجهز (به سرویس بهداشتی و حمام) طی چندروز آینده در اختیار پدر و مادر شهید معظم «محمود غفارلو» در محل مدنظر خودشان تا زمان تکمیل ساخت منزل سکونتشان قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار