نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمن بعد از شکست در چند عرصه مهم سیاسی و اجتماعی، جنگ اقتصادی رابرای ضربه به جمهوری اسلامی ایران پیش می برد و مسئولان باید با تلاش شبانه روزی، تورم افسارگسیخته تحمیلی دشمن را مهار کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ 03 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت؛ دشمنان بعد از شکست در عرصه های سیاسی و اجتماعی، جنگ اقتصادی را علیه کشورمان راه انداخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه های امروز  نماز جمعه  ارومیه با اشاره به برنامه های دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار داشت:  دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در منزوی کردن جمهوری اسلامی و مهار قدرت منطقه ای ایران با جنگ اقتصادی و رسانه ای و رویکرد افزایش تورم و بالابردن تصنعی قیمت ها به دنبال ملتهب کردن اقتصاد و بازار ایران هستند که در این راه نیز شکست خواهند خورد.

وی خطاب به دولت گفت؛   باید با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، کنترل قیمت ها و در دسترس قرار دادن کالاهای اساسی برای مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر از این دوره عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با این حال خاطرنشان کرد، مسیر اقتصادی کشور روشن است  و مسئولان و مردم  با درک صحیح از وضعیت موجود به محقق شدن این مهم کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه سخنانش به جایگاه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت؛ این مجلس در چنین نظام دینی و الهی از نمادهای مردم سالاری دینی است.

تبریک فرا رسیدن مناسبت های نیمه شعبان و روز جوان و تاکید بر حل مشکلات جوانان از سایر محورهای  خطبه های نماز جمعه ارومیه بود.

این هفته نیز میز خدمت ادارات  برای رسیدگی به مشکلات مردم در مصلی امام ارومیه دایر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار