با حضور رئیس جمهور ، به صورت ویدیو کنفرانس ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شد که ۶۲۴ واحد سهم مددجویان آذربایجان غربی بود.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 05 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، این مراسم همزمان با ۱۴ اسفند، سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) برگزار شد و در آن رئیس جمهور، این حرکت بزرگ را گامی مهم در مسیر رفع عقب ماندگی کشور در ساخت مسکن شهری و روستایی دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی وعده حل مشکل مسکن مددجویان روستایی کمیته امداد امام خمینی ( ره) تا پایان سال آینده را تصمیمی مهم برشمرد و تصریح کرد که دولت در کنار نهادهای انقلابی خدمتگذاری و گره گشایی از کار مردم را در دستور کار قرار داده است.
در این مراسم به صورت نمادین کلید سه واحد منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره ) اهدا شد.
مشابه این مراسم در ارومیه نیز با واگذاری ۶۲۴ منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در آذربایجان غربی با صرف ۱۹۵ میلیارد تومان کمک نقدی برگزار شد.
از این تعداد ۱۸۷ واحد در شهرها و ۴۳۷ واحد در روستاهای استان واگذار شد.
آقای ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از مهمترین برنامه های دولت در استان است خاطرنشان کرد تامین ۶۲۴ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان غربی نشانه بارزی از کار گروهی، تعامل، همکاری و هم افزایی در حوزه های مختلف است.
آقای مهرافروز مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (شره) در آذربایجان غربی نیز در این مراسم گزارشی ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار