معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان در استان، ۵۱۳ کلاس را آماده پذیرش مهمانان فرهنگی نوروزی کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵ 20 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، میرنجف غیبی افزود: این کلاس‌ها شامل ۱۹۱ اتاق ویژه و بقیه اتاق نوع الف است که در اتاق‌های ویژه تمامی امکانات اعم از تخت، تلویزیون، یخچال و سایر ملزومات وجود دارد ولی اتاق‌های نوع الف تخت ندارند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان ارومیه بیشترین تعداد اتاق با ۲۸ مورد و ۱۵۸ تخت را داراست، افزود: تنها همکاران فرهنگی می‌توانند از این امکانات به صورت رزرو اینترنتی استفاده کنند.

 

غیبی بیان‌کرد: بیش از ۲۶۰ اتاق تاکنون برای استفاده در تعطیلات نوروز در این استان رزرو شده که هزینه هر اتاق ویژه ۱۵۰ هزار تومان و اتاق‌های نوع الف ۱۰۰ هزار تومان در هر روز است.

 

غیبی اضافه‌کرد: در کنار این کلاس‌ها که در ۵۸ مدرسه آماده سازی شده است، باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم هم در استان پذیرای میهمانان فرهنگی هستند.

 

وی یادآورشد: در ۱۱ شهر از جمله ارومیه، سلماس، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، تکاب، سردشت، چایپاره، ماکو و شوط خانه معلم وجود دارد و در مجموع ۶۶۶ اتاق هم در این مجموعه‌ها برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده‌سازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار