از سوی ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌غربی
رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی ستاد عتبات عالیات استان برای زلزله‌زدگان خویی توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 10 April 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سیدحسن حسینی با اشاره به اینکه در سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط مردم استان برای توسعه و بازسازی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان جذب شد اظهار داشت: این میزان نسبت به مشابه سال قبل از آن، ۳۵۰ میلیون تومان بیشتر بوده است.

وی در ادامه از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ریالی ۷۵۰ میلیون تومان، امروز ۲۱ فروردین ماه و در شب شهادت امام علی(ع) برای زلزله‌زدگان خوی خبر داد و تصریح کرد: این بسته‌ها در چهار روستای این شهرستان توزیع شده و به ۳۰۰ نفر نیز کارت هدیه نقدی دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به فراخوانی که برای کمک به زلزله‌زدگان خویی به تمامی ستادهای عتبات عالیات سراسر کشور داده شده بود، همه پای کار آمده و به زلزله‌زدگان به صورت نقدی و کالایی کمک کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین ۳۵ موکب‌ سراسر کشور که در اربعین حسینی حضور داشتند در شهرستان خوی حضور یافته و به صورت"مسجدمحور" اقدام به پخت و توزیع یک میلیون و ۲۰۰ پرس غذای گرم کردند.

حسینی تاکید کرد: از خیران و نیکوکاران درخواست می‌شود که با توجه به عدم نیاز به بسته معیشتی، غذای گرم یا جیره خشک، به صورت نقدی و یا به صورت کالای ساختمانی مثل سیمان، آجر، میلگرد، گچ و آهن برای ساخت یا بازسازی مساکن روستایی به این ستاد کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار