معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت:چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 01 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی در نخستین جلسه شورای ورزش استان در سال ۱۴۰۲ با اشاره به اهمیت میزبانی مسابقات بین المللی افزود: میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان یک اتفاق بزرگ و تمرین خوبی برای مسابقات معتبرتر بود.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه استان ظرفیت و توانمندی بالایی برای میزبانی رویدادهای بزرگ دارد، اظهار کرد: در بحث دیپلماسی ورزش باید این موضوع به جد پیگیر شود.

به گفته وی، باید با رفع کم و کاستی‌های مسابقات قبل و با توجه به اهمیت رشته کشتی، میزبانی مسابقات پیش رو به بهترین شکل انجام شود که برای تحقق این مهم همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل ورزش و جوانان ضروری است.

وی ادامه داد: اهمیت مسابقاتی کشتی، نیازمند اطلاع رسانی گسترده‌تر و آمادگی بالاتر همه دستگاه‌ها را می‌طلبد و در این خصوص استاندار آذربایجان غربی از همه ظرفیت‌های استان برای کسب این میزبانی بهره گرفت.

ابراهیمی آماده کردن محیط و فضای شهری و همچنین آماده شدن برای بحث معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان در مسابقات کشتی جام تختی را بسیار مهم دانست.

وی اضافه کرد: این رویداد می‌تواند در معرفی هر چه بهتر استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه مؤثر است لذا باید برای اطلاع رسانی در همه شهرهای استان از ظرفیت رسانه‌ای کشوری و استانی بهره بیشتری گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز با اشاره به میزبانی از ۹ مسابقه و رویداد ورزشی بین المللی در سال ۱۴۰۱ گفت: حمایت‌های دلگرم کننده و همراهی بی نظیر استاندار ورزش دوست استان و همراهی مسؤولین استانی و شهری از ورزش، انگیزه ما را برای تکرار این میزبانی شایسته بیشتر می‌کند.

سجاد بیرامی افزود: میزبانی دومین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان به عنوان مهمترین اتفاق ورزشی سال گذشته استان با همراهی‌های انجام گرفته به بهترین شکل برگزار و موجب رضایت تیم‌ها و مهمانان حاضر شد.
وی با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته با فدراسیون‌های مختلف برای اعطای میزبانی مسابقات ورزشی به آذربایجان غربی ادامه داد: میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی با تلاش و پیگیری استاندار ورزش دوست و موافقت رئیس فدراسیون کشتی به شهر ارومیه واگذار شد.

بیرامی تاکید کرد: تاکنون حضور هشت کشور (گرجستان، ارمنستان، عراق، جمهوری آذربایجان، ترکیه، قرقیزستان) در این مسابقات قطعی شده لذا تلاش خواهیم کرد این رویداد مهم و معتبر به بهترین شکل میزبانی و خاطره‌ای خوب در یاد مهمانان و تیم‌ها ثبت شود.

وی به موضوع اهمیت بعد رسانه‌ای مسابقات و نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی به این مهم اشاره کرد و گفت: از ظرفیت گردشگری استان بعنوان یک اولویت جدی فرهنگی و اجتماعی و نیز رسانه‌های کشوری و استانی برای اطلاع رسانی این رویداد معتبر بهره خواهیم گرفت و از همه دستگاه‌ها نیز برای همراهی و حمایت از ورزش درخواست همکاری داریم.

اولین جلسه شورای ورزش استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ با محوریت میزبانی ارومیه از چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار