رویداد دختران حاج قاسم با شرکت بیش از ۱۲۰ دختر جوان و نوجوان نخبه تراز انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار می شود .
کد خبر: ۱۱۰۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 02 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در رویداد دختران حاج قاسم بیش از ۱۲۰ دختر جوان و نوجوان نخبه تراز انقلاب اسلامی که از  چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز خواهد شد، شرکت خواهند کرد  واین مراسم  تا عصر روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد شد.

حجت الاسلام رحمان خضرلو اظهار داشت: اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در راستای ایده‌پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه‌های دخترانه با هدف مهارت افزایی در حوزه فعالیت فرهنگی اثرگذار در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری رویداد حاج قاسم، افزود: با توجه به اهمیت ایجاد تشکل‌های دخترانه جهادگر فرهنگی - اجتماعی و اهمیت حضور دختران در عرصه سیاست‌های کلان کشور و گام دوم انقلاب اسلامی، رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم به همت مدرسه صدرا در ارومیه و مدارس آموزش و پرورش در شهرستان های استان در راستای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در عرصه فرهنگی دختران و بانوان در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه به صورت متمرکز برگزار می شود.

اضافه کرد: در این رویداد دختران نوجوان ۱۶ الی ۲۰ سال با رویکرد حل مسئله نسبت به حل مشکلات مسائل پیرامون خود حضور پیدا خواهند کرد که می‌تواند با حضور مربیان طلیعه‌ای برای کشف استعدادها و نظام مسائل مجموعه‌ها باشد که با احصاء این نظام مسائل با راهنمایی مربیان می‌توانیم برای اولویت بندی مسائل و راهکارهای و روش‌های حل مسائل برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این رویداد کشوری به مدت سه روز در آذربایجان غربی با هدف نقش آفرینی و کنشگری دختران نوجوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خانواده و محله برگزار می‌شود.

دبیر رویداد دختران حاج قاسم آذربایجان غربی ادامه داد: فرآیند اجرای رویداد دختران حاج قاسم بدین گونه است که ابتدا دختران مسئله بدون محدودیت موضوع را شناسایی و در گام‌های بعدی نسبت به طراحی و ارائه راهکار و فرآیند اجرایی آن اقدام خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار