مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سابق و جدید سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی برگزار و حامد صفاری جایگزین عزت اله بهاری شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 02 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی با تقدیر از زحمات بهاری مدیرعامل سابق سازمان گفت: وی اقدامات موثری در پیشبرد اهداف و برنامه های تدوین شده سازمان داشت و توانست سازمان را به یک آرامش برساند.
وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های بهاری، تلاش اعضای هیئت مدیره و همکاری کارکنان سازمان توانستیم بخشی از مشکلات اساسی سازمان را حل و فصل نماییم.
به گفته رئیس هیئت مدیره سازمان همیاری، در بودجه سال 1401، فروش 250 میلیارد ریال زمین پیش بینی شده بود که با اقدات انجام شده و افزایش درآمدها تنها 30 میلیارد ریال زمین فروخته و حقوق های کارکنان که در گذشته به یک معضل در سازمان تبدیل شده بود، در موعد مقرر پرداخت گردید.
رهبردین ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید سازمان همیاری، اظهار کرد: انتظار این است، آقای صفاری با سرعت بیشتری پروژه های در درست سازمان را اجرایی و نقاط مغفول مانده را شناسایی و برای آنها برنامه داشته باشد.
وی افزود: اوورهال (بازآماد) ماشین آلات سازمان یکی دیگر از اولویت های هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان است که این امر می تواند موتور محرکی برای سازمان همیاری و توسعه آن باشد.
به گفته معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی، انتظار می رود کارمندان سازمان نیز همکاری تنگاتنگی برای پیشبردهای برنامه های مدیرعامل جدید سازمان داشته باشند.
....
عزت اله بهاری مدیرعامل سابق سازمان همیاری نیز در این مراسم گفت: خداوند را شاکریم که در کوتاه مدت توانستیم با همکاری مقام عالی استان، رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره، مشکل عدم پرداخت حقوق کارکنان را حل کنیم.
وی افزود: با توانمندی هایی که از آقای صفاری سراغ داریم، انشالله علاوه بر پرداخت منظم حقوق ها، شاهد قدم های بزرگتری برای توسعه سازمان همیاری خواهیم بود.
...
حامد صفاری مدیرعامل جدید سازمان همیاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای بهاری، گفت: باید به دنبال تدوین برنامه و چشم انداز 5 تا 10 ساله برای سازمان به عنوان یک سند بالادستی باشیم تا سایر برنامه های معاونین و مدیران در آن راستا تدوین و اجرایی شود.
وی افزود: برای بازآمد ماشین آلات ارزشمند سازمان برنامه داریم و به دنبال افزایش درآمد ها خواهیم بود.
به گفته مدیرعامل سازمان همیاری، توسعه همکاری با شهرداری های استان از جمله اولویت های سازمان خواهد بود و در این زمینه در جلسات آتی با شهرداران رایزنی ها لازم را انجام خواهیم داد.
...
شایان ذکر است در این مراسم، جوان کیا مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان غربی و اعضای هیئت مدیره سازمان همیاری نیز با ایراد سخنانی از تلاش های بهاری تقدیر و همچنین آرزوی موفقیت برای حامد صفاری در امورات محوله را داشتند.

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار