نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:همین که تربیت و پرورش انسان بر عهده معلمان است، نشان از ارزشمندی، شایستگی و حساسیت بالای شغل معلمی را دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 05 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه اظهار کرد: رعایت عدالت در جامعه و در نهاد خانواده مسئله مهمی است و باید رعایت شود.

وی گفت: ضرورت دارد که والدین عدالت را در بین فرزندان خود رعایت کنند تا مشکلی در کانون خانواده ها به وجود نیاید.
 
وی به اهمیت بالای رعایت عدالت تاکید کرد و گفت: این موضوع در حوزه قضایی نیز بسیار مهم و قابل توجه است.
 
امام جمعه ارومیه به ثبت نام حوزه‌های علمیه اشاره و عنوان کرد: تحصیل در حوزه‌های علمیه و فراگرفتن دروس دینی در راستای راهنمایی مسلمانان برای رعایت دین و دینداری مسئله مهمی است و جوانانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند در این حوزه گام بردارند.
 
وی گفت: تقویت حوزه‌های علمیه وظیفه شرعی است و نقش قابل توجهی در خنثی‌کردن توطئه های شوم دشمنان اسلام دارد.
 
نماینده ولی فقیه به دیدار مقام معظم رهبری با معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره و اظهار کرد: در کشور ما ۵ هزار معلم شهید وجود دارد که این امر اهمیت والای شغل معلمی را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: همین که تربیت و پرورش انسان بر عهده معلمان است، یکی دیگر از عوامل اساسی در نشان دادن ارزشمندی و شایستگی شغل معلمی است.
 
حجت‌الاسلام قریشی به قیمت گذاری محصول گندم اشاره کرد و ادامه داد: دولتمردان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و قیمت متناسبی برای این محصول با ارزش تعیین کنند.
 
وی گفت: نباید حق کشاورزان گندم کار ضایع شود و همچنین باید با برنامه‌های تدوین شده از قاچاق این محصول جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار