حجت‌الاسلام «میرزایی» گفت: در مسیر تعلیم و تربیت همه باید تلاش کنند و خروجی تعلیم و تربیت در مدارس و دانشگاه‌ها باید هدفمند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و انتقال رشادت‌های شهدا و ایثارگران به نسل جوان باشد.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 05 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی در جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، اعضای هیئت علمی دانشگاه و ستاد شاهد استان برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم گفت: انشالله خداوند توفیق دهد در مسیر تعلیم و تربیت تاثیر گذار باشیم و همه باید تلاش کنیم که نیروهایی در تراز انقلاب برای حکومت جهانی امام زمان (عج) تربیت دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین میرزایی با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است گفت: معلمان پيشرو در الگوگيري از صفات انبيا و امامان هستند و شما علمای تعلیم و تربیت هستید که شهید در سایه تعلیم و تربیت علما به مقام رفیع تعالی و تکامل رسیده است، لذا ارزش علم و تعلیم و منزلتی که شما در این جایگاه دارین خیلی بالا است. 
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شما با تفکرات عام جامعه طرف هستید، که پیش زمینه یک حرکت انقلابی و اسلامی تفکر است. همه دانش آموزان فرزندان ما هستند و خروجی تعلیم و تربیت در مدارس و دانشگاه ها باید هدفمند و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال رشادت های شهدا و ایثارگران به نسل جوان باشد.
مدیرکل بنیاد استان با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف گفت: برگزاری کلاس های تقویتی، اجرای دقیق طرح استاد مشاور و فعال سازی ستاد شاهد و ایثارگر، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، مسابقات ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر،نصب المان و فضاسازی محیطی با تمثال مبارک شهدا  در دانشگاه ها در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
انتهایی پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار