رویداد فرهنگی استانی زرسا با محوریت "زن، رسانه، سلامت و ایران" به پایان خود نزدیکتر شد و به مرحله داوری رسید.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 19 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اعلام این خبر گفت: این رویداد فرهنگی به مرحله داوری رسیده و آثار ارسالی، در نهایت دقت و ظرافت در حال داوری هستند.
دکتر رضا جعفری افزود: رویداد فرهنگی زرسا با محوریت جوانی جمعیت در بخش های آثار نوشتاری، صوتی و تصویری، عکس و گرافیک و رسانه های مجازی توسط دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.
وی بیان کرد: اعلام فراخوان عمومی رویداد فرهنگی زرسا از اوایل فروردین سال 1402 آغاز گردید و تا مورخ 20 اردیبهشت 1402 شرکت کنندگان آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: در پایان این رویداد 160 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه رویداد ارسال شد که داوری آن از سوی هیات داوران مجرب در حال انجام و و قضاوت است.
دکتر جعفری با معرفی اعضای داوری رویداد، اظهار کرد: هیات داوران این رویداد فرهنگی از بین نخبگان و هنرمندان شاخص استانی که اکثر آنها در جشنواره های ملی و جهانی حائز کسب رتبه های برتر شده اند و سابقه داوری در تورنمنت ها و رویدادهای فرهنگی مختلفی را درکارنامه خود دارند، انتخاب گردیده است.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال مطلوب شرکت کنندگان رویداد، تمامی تلاش بر این است تا آثاری فاخر و ارزشمند در نمایشگاه پایانی این رویداد که همزمان با مراسم اختتامیه در معرض دید عمومی قرار گیرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزود: اعضای هیات داوران رویداد فرهنگی زرسا به شرح ذیل است: در بخش آثار نوشتاری شامل یادداشت، تیتر، مصاحبه و گزارش خبری و تحلیلی شورای داوری متشکل از خانم ندا عبدی، آقای یوسف پیربداقی و آقای حسام شیرازه محبت، در بخش فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافی آقای محمد فکوری، در بخش گزارش ویدیویی آقای الیاس گندمی، در بخش پادکست خانم مریم آفریده، در بخش عکس و اینفوگرافی آقای مجتبی اسماعیل زاده معرفی شدند.

وی از اعلام اسامی و معرفی نفرات و آثار برگزیده طی چند روز آینده خبر داد و گفت: برگزیدگان این رویداد فرهنگی، به زودی معرفی و تقدیر می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار