دکتر حمید منصورفر، دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی، با صدور حکمی ، دکتر محمد خزائی را به عنوان «قائم مقام دبیر جمعیت دفاع ازملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی» منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 23 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر این استان ، دکتر حمید منصورفر، دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی، با صدور حکمی ، دکتر محمد خزائی را به عنوان «قائم مقام دبیر جمعیت دفاع ازملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی» منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالي

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد خزایی
عضو هیأت اجرایی جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی
با سلام،

نظر به سوابق درخشان و توانمندی های جنابعالی درحوزه اجرايي و تعهد و پايبندي به ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت، جنابعالی را به مدت 2 سال ، به عنوان «قائم مقام دبیر جمعیت دفاع ازملت فلسطین استان آذربایجان غربی» منصوب می نمايم.
تلاش برای بهبود ساختار دفتر استانی جمعیت و هماهنگی و هم افزایی واحدهای متبوع و نظارت و پیگیری در جهت اجرای بهینه امور مرتبط با اهداف اساسنامه و انجام شایسته وظایف و ماموریت های دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان و انجام مکاتبات با دفتر مرکزی جمعیت، از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از درگاه خداوند سبحان و در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج) و با به کارگیری همه ظرفیت ها در راستای نیل به آن، موفق و مؤید باشید.
حمید منصورفر دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی
همچنین دکتر منصورفر از زحمات و همکاری‌های دکتر کمال باقرزاده قائم مقام پیشین جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است ، دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی در سال 1394 و در آخرین روز هفته وحدت و همزمان با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت فرخنده امام صادق (ع) ، با دستور حاجیه خانم زهرا مصطفوی دختر امام خمینی (ره) ، رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، با هدف آگاهی بخشی از اهداف پشت پرده رژیم صهیونیستی در منطقه و جنایات این رژیم، برای مردم و بویژه جوانان آغاز بکار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار