پروژه تقاطع غیر همسطح جهادخوی سال آینده به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۱۵۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 29 December 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ازخوی،رئیس شورای شهر خوی درنشست خبریکه درشورای شهر برگزارشد با اعلام این خبربه خبرنگاران این شهرستان گفت: : تقاطع غیر هم‌سطح جهاد به دلیل مشکلات مالی با پیمانکار مدتی موتوقف شده بود که دراین صورتشورای شهروشهردار برای تامین بودجه وارد عمل شد وقراراستاین پروژه تااوایل سال 95 به بهره‌برداری برسد.

محمدرضا محبوبیدربخشی از سخنان خود به نصب دوربین هایکنترل ترافیک این شهرستان اشاره کرد وافزود: قبلا در شهرستان خوی هشت دوربین برای کنترل ترافیک وجود داشت که با تصویب شورای شهر اکنون 12 دوربین دیگر نیز خریداری شده که تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی همچنینبه سوابق تاريخی وبرجستگی فرهنگی شهرستان خوی اشاره كرد و گفت: بایددرتقویت زیرساخت های فرهنگی وتوسعه این شهرستان تلاش کنیم زیراشخصیت های ومفاخر فرهنگی برجسته از قبیل شمس تبریزی آیت ا.. العظمی خویی،پوریای ولی و مردمان فرهیخته و فرهنگ دوست دراین شهرستان داریم که باید تصمیمات اساسیبرای برگزاریبرنامه های فرهنگی درخورشان مردم این شهرستا داشته باشیم.



رئیس شورای خوی درادامه به پیشرفت فیزیکی سالن روباز آمفی تئاتر پارک ملتودفتر خبری صدا وسیمااشاره کرد وافزود: سالن روباز آمفی تئاتر پارک ملت از پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد ودفترخبری صدا وسیمای این شهرستان باپیشرفت فیزیکی90درصد برخوردار هستند.

وی دربخشی از سخنان خودتبدیل میدان شیخ نوایی واطرف آنرا به میدان حکومتی برای تجمعات ملی و مذهبیفرهنگی اشاره کرد وگفت: تبدیل میدان شیخ نوایی واطرف آنبه میدان حکومتی برای تجمعات ملی ، مذهبی وفرهنگی یکی دیگر از طرح‌های شورای اسلامی شهرو علاوه بر آن ساماندهیدره رستم به عنوان بزرگترین فضای سبز شهر دیگر ازطرح های شورای اسلامی شهر است که در سال آینده به بهره برداری می رسد.



محبوبی درپایانبابیان اینکه در بحث ورزش در 9 ماهه امسال 834 میلیون تومان هزینه شده اما تاکنون، ورزشگاه‌ها در خور شان مردم این شهرستان وجود نداردو سالن سرپوشیده حداقل سه هزار نفری از مطالبات مردم این شهراست که باید ساخته شود وهمچنین با راه اندازی زورخانه پوریای ولی شاهد مسابقات کشوری هرساله دراین شهرستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار