فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از اجراي طرح مبارزه با سرقت و انهدام يک باند سارق کابل برق در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 19 January 2016

توقیف کامیون ماک در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون ماک باخلافی33میلیون و300هزار ریال خبر داد.

سرهنگ "داود علی بخشی" در تائید این خبر بیان داشت: روز گذشته مأموران انتظامی با بهره گیری از توان و امکانات موجود طرح های پیشگیرانه با هدف ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان اجرا کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به نتیجه اجرای طرح های مربوطه اظهارداشت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف اجرای قانون، طرح شناسایی و توقیف وسائط نقلیه مزاحم و متخلف و همچنین خودروهایی باتخلف بالای10میلیون ریال را اجرا و ضمن استقرار در مرکز و میادین اصلی شهرو پوشش دادن مناطق حاشیه ای ، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی کامیون ماک با خلافی 33میلیون و300هزار ریال و انتقال آنها به پارکینگ شدند.

وی افزود: در مجموع تعداد 5دستگاه خودرو دارای خلافی بالای10میلیون ریال شناسایی و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن تاکید بر این موضوع، که پلیس در اجرای قانون با متخلفان چشم پوشی نخواهدکرد، خواستار توجه رانندگان به ویژه راکبان موتوسیکلت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد.


دستگيري کلاهبردار در همدان

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان از شناسايي و دستگيري کلاهبردار 60 ميليون ريالي خبر داد.

سرهنگ "اکبر اميني" با اعلام اين خبرافزود: با مراجعه فردي شاکي مبني بر کلاهبرداري از وي موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: بنا به اظهارات شاکي، وي در يکي از سايت هاي تبليغات اينترنتي با آگهي استخدام 20نفر خانم و آقا مواجه مي شود که مدعي شده بود با واريز مبلغ 38.600 تومان در شرکتي معتبر در شهر همدان استخدام مي شويد و پس از واريز وجه مورد نظر براي شما کد استخدامي پيامک مي شود و با در دست داشتن مدارک مورد نياز براي تکميل مراحل استخدام به شرکت مذکور مراجعه کنيد.

وي افزود: شاکي با واريز پول و دريافت پيامک اطمينان خاطر پيدا مي کند و اين آگهي را به دوستان و آشنايان جوياي کار خود نيز معرفي مي کند، غافل از اينکه با مراجعه براي تحويل مدارک به شرکت معرفي شده در آگهي، متوجه ماهيت غيرواقعي شرکت مي شود و بلافاصله با پليس فتا تماس و براي پيگيري کار خود از کارشناسان اين پليس مشاوره مي خواهد.

سرهنگ اميني تصريح کرد: با انجام اقدام فني و با بکارگيري شگردهاي خاص پليس،در اين رابطه فردي شناسايي و با اخذ دستور از مقام قضايي طي عمليات غافلگيرانه اي در يکي از استان هاي مرکزي کشور دستگير شد.

وي اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستند انکارناپذير رايانه اي به بزه انتسابي اقرار و در بازجويي فني به عمل آمده ادعا کرد تعداد 5واريز به حساب وي صورت گرفته و از بازديد بسيار زياد آگهي هاي استخدامي در سايت هاي تبليغاتي توسط افراد جوياي کار به فکر اينگونه کسب درآمد افتاده است.

سرهنگ اميني گفت: با انجام اقدامات تخصصي ماموران پليس فتا محرز شد آگهي هاي مشابهي توسط شاکي در خصوص استخدام در استان هاي ديگر نيز زده شده وتعداد 154فرد قرباني که به شماره حساب شاکي واريز داشته اند، شناسايي و جهت شکايت و تکميل پرونده به پليس فتا خوانده شدند و متهم در بازجويي هاي بعدي به تعداد واريزي مذکور اعتراف و انگيزه خود را از اين عمل وسوسه شيطان و کسب درآمد عنوان کرد.

رئيس پليس فتا همدان در پايان به شهروندان توصيه کرد در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را به قسمت گزارش مردمي سايت پليس فتا به نشاني www.cyberpolice.ir يا با شماره تلفن 2182675 گزارش نمايند.


انهدام باند سارقان کابل برق در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از اجراي طرح مبارزه با سرقت و انهدام يک باند سارق کابل برق در نهاوند خبر داد.

سرهنگ "محسن اقباليان" در تشريح اين خبر بيان داشت: انتظامي شهرستان نهاوند با تدوين طرح جامع و کامل در خصوص مقابله با سرقت و در پي اقدامات فعال انتظامي و پيشگيرانه تخصصي در اين خصوص موفق به شناسايي يک باند سرقت کابل برق در نهاوند شد.

اين مقام انتظامي افزود: با اقدامات مراقبتي و شگرد و ترفند هاي خاص پليس مخفيگاه سارقان شناسايي و بررسي ها با هماهنگي مقام قضايي در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي همچنين تصريح کرد: در نهايت ماموران و عوامل اجرايي پليس نهاوند طي 24 ساعت گذشته موفق به دستگيري7 نفر از اعضاي باند سارق شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان ضمن مثبت ارزيابي نمودن نتيجه اجرايي شدن طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اذعان داشت: سارقان پس از سرقت کابل و سيم برق از محل هاي مورد نظر از جمله ساختمان هاي نيمه کاره در چند محل مختلف که از قبل براي خود مهيا نموده بودند اقدام به سوزاندن سيم هاي برق و استخراج مس از آن مي کردند که در پي اقدامات اطلاعاتي و گسترده پليس 3نفر از سارقان نيز حين ذوب کردن سيم برق دستگير شدند.


کشف سيگار قاچاق در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از کشف کشف165 هزار و 600نخ سيگار خارجي خبر داد.

 سرهنگ "نوري" بيان داشت: در راستاي مبارزه با ورود کالاي قاچاق به داخل کشور انتظامي شهرستان فامنين اقدام به اجراي ايست و بازرسي در مبادي ورودي و خروخي شهرستان کرد.

اين مقام انتظامي افزود: در يکي از ايست و بازرسي ها کارکنان انتظامي پاسگاه تجرک به يک دستگاه خودروي سواري پژو مشکوک و در بازرسي از آن موفق به کشف165 هزار و 600نخ انواع سيگار خارجي و 65باکس تنباکو شدند.

وي گفت: متهم به همراه خودرو و اقلام کشف شده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در پايان گفت: با استقرار اکيب هاي ايست و بازرسي در جاده هاي فرعي مسير تردد قاچاقچيان، به آنان اجازه نمي دهيم به طور آزادانه و به راحتي اقدام به قاچاق دخانيات و ساير لوازم قاچاق به داخل کشور نمايند و باعث ضربه زدن به اقتصاد نو پاي کشور شوند .


دستگيري 44نفرمتهم در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و دستگيري 44 متهم خبرداد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در تأييد اين خبر بيان داشت: در پي استمرار اجراي طرح امنيت اجتماعي و رواني که با هدف ناامن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاي احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي شود، انتظامي شهرستان اسدآباد با بهره گيري از توان و امکانات موجود در طول هفته گذشته طرح امنيت اجتماعي را اجرا کرد.

اين مقام انتظامي افزود: در نتيجه اجراي طرح پليس به توفيقات و کشفيات چشمگيري از جمله؛ کشف کالاي قاچاق و مواد مخدر، دستگيري معتادان تابلو و خرده فروش و سارق، جمع آوري اقلام ضدفرهنگي و تجهيزات ممنوعه و همچنين توقيف وسائط نقليه مزاحم و متخلف دست يافت.

وي ادامه داد: در اين طرح تعداد 3نفرسارق، 13نفر جلبي،12نفر معتاد و خرده فروش موادمخدر و 16نفر در حوزه هاي مختلف دستگير و مقدار 108گرم انواع مواد مخدر، يک دستگاه ترازو، يک دستگاه موتوسيکلت سرقتي،1160پاکت انواع سيگار قاچاق،3522عدد انواع داروهاي غيرمجاز کشف و تعداد 37دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف نيز توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب شهروندان با پليس در اجراي طرح هاي انتظامي، خواستار اعلام موارد مشکوک از طريق فوريت هاي پليس 110 شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار