شهردار لاهرود با برگزاری جلسه ای با مدیران خود ، هادی عسگرزاده را به عنوان مشاور مطبوعاتی و رسانه ای شهرداری این شهر منصوب کرد.
کد خبر: ۱۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 26 March 2015

شهردار لاهرود در این آیین با اشاره به اینکه رسانه‌ها در دوران کنونی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شده‌اندگفت:رسانه ها حکم قلب جامعه را دارند و تمام رگ ها و شریان ها از درون آن می گذرددر دوران معاصر که به عصر اطلاعات و جامعه اطلاعاتی و ارتباطی معروف است بخش عظیمی از جامعه پذیری نسل‌ها از طریق رسانه‌ها انجام می شود و نفوذ و تأثیر رسانه تا جایی است که برخی از نظریه پردازان ارتباطی بر این باورند که رسانه‌ها تعیین کننده اولویت ذهنی و حتی رفتاری ما هستند.

وی افزود : نظر به اهمیت این امر و با توجه به تجارب ارزشمند مدیر مسئول سایت وراوی ایشان را بعنوان مشاور رسانه ای و مطبوعاتی شهردار لاهرود منصوب می نمایم و امیدوارم که وجود ایشان منشاء خیر و برکت برای شهرداری لاهرود باشد.

هادی عسگرزاده نیز در این آیین گفت: سهم شهر لاهرود در فضای رسانه ای شهرستان در حد بسیار پایینی است که ما با تمام توان خود در راستای افزایش این سهم قدم خواهیم برداشت.

وی در خاتمه به برنامه های ویژه در خصوص کمک به مجموعه شهرداری لاهرود اشاره کرد و گفت: امروز ما مالک اعتماد شهردار لاهرود و شورای اسلامی این شهر هستیم و امیدواریم که با ارائه برنامه های متعدد در حوزه های مختلف بتوانیم پاسخ شایسته ای به اعتماد این عزیزان بدهیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار