صادقی‌شهرستانک، فوق لیسانس مدیریت دولتی بومی استان است و پیش از این از سال 90 تاکنون رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی مشهد بوده است
کد خبر: ۱۷۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 05 February 2016

رییس جهاد دانشگاهی کشور، مهندس "جلال‌الدین صادقی شهرستانک" را با صدور حکمی به عنوان رییس جهاددانشگاهی واحد خراسان‌جنوبی منصوب کرد.

به گزارش تابناک، در حکم دکتر طیبی خطاب به مهندس جلال‌الدین صادقی شهرستانک آمده است: "احتراماً، با عنایت به تعهد، شایستگی و سابقه ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "ریاست جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی" منصوب می‌شوید.

انتظار دارد تمام مساعی خویش را در جهت توسعه و ارتقای بیش از پیش فعالیت‌های آن واحد به کار ببندید.

امید است با یاری خداوند متعال و همکاری و همدلی همه جهادگران عزیز جهاددانشگاهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

گفتنی است؛ صادقی‌شهرستانک، فوق لیسانس مدیریت دولتی بومی استان است و پیش از این از سال 90 تاکنون رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی مشهد بوده است.

عضو شورای سیاستگذاری مراکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کشور، عضو شورای سیاستگذاری پژوهشی جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی، رئیس شورای سیاستگذاری پژوهشی مؤسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی و عضو شورای تسهیلات آموزشی و ارتقاء جهاددانشگاهی خراسان‌رضوی از دیگر سوابق کاری ایشان است.

یادآور می‌شود؛ تالیف چهار کتاب تجزیه و تحلیل نرم افزار سورفر، یک ده تا (کتابی در کارآفرینی)، کارآفرینان برتر و مدیریت منابع انسانی و چاپ مقاله با عنوان Huntite در نشریه علوم زمین، تدریس دروس دانشگاهی: اصول مدیریت، تجزیه و تحلیل سیستم‌ها و روش‌ها، مبانی سازمان و مدیریت، زبان تخصصی مدیریت، کارآفرینی، اصول سرپرستی، سرپرستی مراکز فرهنگی و پروژه از جمله مهمترین فعالیت‌های علمی صادقی‌شهرستانک است.

لازم به ذکر است؛ دکتر طیبی در پیامی جداگانه از تلاش‌های صادقانه دکتر محمدقادر قادری در طول مدت تصدی ریاست جهاد‌دانشگاهی واحد خراسان‌جنوبی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار