تيم کشتي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان با اقتدار بر سکوي قهرماني مسابقات قهرماني آزاد واحدها و مراکز آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي در استان همدان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 11 February 2016

تيم کشتي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان با اقتدار بر سکوي قهرماني مسابقات قهرماني کشتي آزاد واحدها و مراکز آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي در استان همدان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرماني کشتي آزاد دانشگاه آزاد اسلامي در استان همدان با حضور 34 ورزشکار طي دو روز به ميزباني واحد همدان در سالن ورزشي پورياي ولي برگزار شد.

در اين مسابقات تيم همدان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و يک برنز و 67 امتياز بر سکوي قهرماني ايستاد.

دانشگاه آزاد اسلامي تويسرکان با دو مدال طلا، يک نقره و 2 برنز با 50 امتياز دوم و ملاير با يک طلا، يک نقره و يک برنز با 46 امتياز بر سکوي سوي ايستاد.

در وزن 57 کيلوگرم اين مسابقات ميثم فيروزآبادي مدال طلا، ياسر محمدي سروش از واحد اسدآباد مدال نقره و علي ساکي از نهاوند به مدال برنز رسيد.

در وزن 61 کيلوگرم محمد امين سوري از تويسرکان مدال طلا، مهدي مصطفايي از واحد همدان مدال نقره و حسين خميس‌آبادي نشان برنز دريافت کرد.

در وزن 65 کيلوگرم محمدرضا عبدلي از همدان مدال طلا، عليرضا مالمير از تويسرکان کردن آويز نقره و محمد بختياري از ملاير صاحب نشان برنز شد و در وزن 70 کيلوگرم عارف کياني از نهاوند مدال طلا، فرزاد قهرماني از اسدآباد مدال نقره و محسن قلخاني از همدان صاحب نشان برنز شد.

در وزن 74 کيلوگرم محمد عظيمي از ملاير، پيام قيانوري از قهاوند و امير چهار دولي از تويسرکان به ترتيب يک تا سوم شدند.

در وزن 86 کيلوگرم مهدي بابايي از تويسرکان، اشکان مولودي از اسدآباد و محمد زريني از نهاوند به ترتيب بر سکوي اول تا سوم قهرماني ايستادند و در وزن 97 کيلوگرم علي اپرا ابرار باقر پور از همدان صاحب گردن‌آويز طلا، محسن سليماني نصب از ملاير نشان نقره و رضا عبدالملکي نشان برنز اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

سرانجام در وزن 125 کيلوگرم مهران ميرزايي از اسدآباد بر سکوي نخست ايستاد و حميدرضا مصباحي از همدان نقره گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار