تیم شهرداری فومن تنها تیم پیروز گیلانی در هفته چهاردهم بود که موفق شد در ساری با یک گل شهدای این شهر را شکست دهد و با 27 امتیاز خود را به رتبه دوم جدول رده‌بندی برساند.
کد خبر: ۱۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 06 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، هفته چهاردهم جام آزادگان فوتبال کشور در گروه شمال پیگیری شد و طی آن نمایندگان گیلان به یک برد، دو تساوی و یک شکست دست یافتند.

تیم شهرداری فومن تنها تیم پیروز گیلانی در هفته چهاردهم بود که موفق شد در ساری با یک گل شهدای این شهر را شکست دهد و با 27 امتیاز خود را به رتبه دوم جدول رده‌بندی برساند.

دو تیم رهپویان رضوانشهر و چوکای تالش در خانه برابر حریفان تن به تساوی بدون گل دادند، چوکا در ورزشگاه پوریای ولی تالش که زمانی به قعله عقاب‌ها معروف بود برابر مقاومت تهران با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد تا با تنها 13 امتیاز در رتبه دهم جدول جای بگیرد.

تیم رهپویان رضوانشهر هم در رضوانشهر برابر تیم ایرانداد تهران با تساوی بدون گل متوقف شد تا نفس های تیم هم استا‌نی‌اش را پشت سرش احساس کند و با 27 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر باقی بماند.

تیم شهرداری لنگرود که ابتدای فصل امتیاز خود را به سپیدرود رشت واگذار کرد در خانه با نتیجه سنگین چهار بر یک برابر تیم امید حسن آباد شکست را پذیرفت تا با 15 امتیاز در رتبه نهم جای بگیرد.

در پایان هفته چهاردهم دو تیم گیلانی رهپویان رضوانشهر و شهرداری فومن با 27 امتیاز و به دلیل آوراژ گل در مکان‌های اول و دوم قرار دارند و در پایین جدول هم شهرداری لنگرود و چوکای تالش هم با 15 و 13 امتیاز در رتبه‌های نهم و دهم جدول دوازده تیمی لیگ آزادگان جای گرفته‌اند.

در پایان این مرحله از رقابت‌های لیگ آزادگان فوتبال کشور، دو تیم اول و دوم مستقیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود می کنند، تیم های سوم تا ششم در این مرحله باقی می‌ماند و تیم‌های هفتم الی دوازدهم نیز باید فصل آینده را در مرحله اول این رقابت‌‌ها سپری کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار