شهردار خوی:
شهردار خوی گفت: تعداد5 هزار نسخه نقشه راهنمای گردشگری و 5 هزار پوستر ویژه معرفی اماکن تاریخی و فرهنگی و طبیعت خوی در بین مسافران نوروزی خوی توزیع می شود.
کد خبر: ۱۹۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 13 March 2016

 به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، محبوب تیزپاز در گفت‌وگو با خبرنگاران  با اشاره به اقدامات شهرداری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: ایام پایانی سال یکی از مهم‌ترین زمینه‌های کاری در ارائه سرویس‌ها و خدمات ویژه برای استقبال از بهار و نوروز بوده و آماده‌سازی فضای شهری برای مسافران نوروزی و گردشگران بسیار پراهمیت است.
 وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آماده‌سازی تعداد پنج کارواش رایگان برای شست و شوی خودروهای مسافران و گردشگران، نصب بنرهای ویژه عید نوروز به همراه آماده‌سازی بسته نوروزی شامل پوستر و نقشه و تعویض نرده‌های فلزی پل خاتون به‌دلیل مستعمل بودن و نصب تابلوهای معرفی شهر در دستور کار قرار گرفته است.
 شهردار خوی تصریح کرد: با توجه به کاشت گل‌های شب بو و بنفشه از سوی فضای سبز شهرداری در سطح شهر در صورت نیاز گل‌های فصلی به تعداد لازم تامین و کاشت می شود.
 وی بیان کرد: علاوه بر توزیع بروشور، کیسه زباله ویژه روز طبیعت در بین شهروندان در روز ۱۳ فروردین، برگزاری برنامه‌های اختصاصی در محل آرامگاه شمس تبریزی و پوریای ولی، برپایی نمایشگاه ویژه صنایع دستی و هنرهای سنتی در محل آرامگاه شمس و برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال در آرامستان  از دیگر اقدامات شهرداری خوی برای ایام پایانی سال و آغاز سال جدید می باشند.
 وی گفت: تعداد 5000 هزار نسخه نقشه راهنمای گردشگری  خوی شامل 4000 نسخه فارسی و 1000 نسخه انگلیسی به همراه 5000 پوستر ویژه معرفی اماکن تاریخی و فرهنگی و طبیعت خوی منتشر و از طریق سازمان هلال احمر، ستاد اسکان، هتل ها و مهمانسرای گردشگری، نمایشگاه شمس در بین مسافرین و گردشگران توزیع می شود. 
 تیزپاز نیاری همچنین اذعان داشت: فیلم های کوتاه چند دقیقه ای و تصاویر آماده سازی از شهر خوی به همراه نرم افزار ویژه معرفی خوی برای گوشی های آندروئید نیز از طریق سیستم ارسال بلوتوث انبوه در محوطه نمایشگاه شمس برای شهروندان و علاقمندان به حوزه گردشگری ارسال می شود. 
 شهردار خوی گفت: سفره های هفت سین به مثابه سال های گذشته  در سطح شهر و اماکن تاریخ و فرهنگی از روزهای آخر سال برپا می شود و امسال با توجه به تجربیات گذشته سعی کردیم تا این سفره های هفت سین از درجه کیفی و بصری بیشتر و بهتری برخوردار باشند. 
 وی همچنین به تولیدات زیباسازی شهرداری اشاره کرد و افزود:  خوشبختانه امسال با تولیدات مختلفی در واحد زیباسازی شهرداری شاهد هستیم و امسال همراه با سفره های هفت سین شاهد تعبیه کلبه های چوبی، میزهای شطرنج، تاج های گل، انواع کالسکه های چوبی و فلزی، سه چرخه و ... در سطح پارک ها و معابر اصلی شهرخواهیم بود. 
 تیزپاز نیاری گفت: اقدامات لازم در زمینه ساماندهی دست‌فروشان و وانت بارها در چهار مکان تعیین و آماده‌سازی از سوی خدمات شهرداری و معاونت عمرانی انجام شده و بزودی در این حوزه نیز شاهد حرکتهای خوبی از سوی شهرداری خواهیم بود. 
 خبرنگار:سعیدفرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار