معاون فرهنگی شهردار خوی:
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی گفت: کتاب عکس خوی شامل تصاویری از طبیعت، مناطق گردشگری، تاریخی و قدیمی از خوی بزودی منتشر می شود.
کد خبر: ۱۹۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 17 March 2016
معاونت فرهنگی خوی کتاب عکس خوی را منتشر می کند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی ، حسین شرفخانلو در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های فرهنگی شهرداری اظهار داشت: کتاب عکس خوی شامل تصاویری از طبیعت، مناطق گردشگری، تاریخی و قدیمی از خوی بزودی منتشر می شود.
وی افزود: در این کتاب مکان های مختلف تاریخی و گردشگری خوی از جمله بارگاه شمس تبریزی، پل هوایی، پل خاتون و دروازه سنگی و مکان های مذهبی شهرستان مانند امامزاده سیدبهلول، سیدمقبره، مقبره شیخ نوایی و همچنین تصاویر قدیمی برجای مانده از خوی آمده است.
شرفخانلو ادامه داد: تصاویر قدیمی خوی از آرشیو عکاسان روزنامه اطلاعات، عکاسان قدیمی خوی، آرشیو مجمع خویی های مقیم تهران و نیز تصاویر انقلاب در خوی هست.
معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی گفت: شهرستان خوی، از قدیم مهد فرهنگ و هنر بوده است و جوانان هنرمند خویی در همه جای کشور و جهان زبانزد خاص و عام هستند. در این کتاب از عکسهای عکاسان هنرمند جوان خوی که بصورت پانورامی هستند بهره گرفته ایم.
وی افزود: این کتاب در تیراژ 5000نسخه به صورت ویژه چاپ شده و در اختیار گردشگران و علاقمندان قرار می گیرد.
خبرنگار: سعیدفرجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار