کد خبر: ۲۰۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 20 March 2016

رئیس پلیس راه استان البرز از برگزاری مسابقه همیاران پلیس در نوروز خبر داد.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام نوروز مسابقه همیاران پلیس در استان البرز اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با ارائه آموزش‌های لازم به همیاران پلیس تخلفات رانندگی از سوی آنان ثبت می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز تأکید کرد: بر این اساس همیاران پلیس در بین خانواده‌های خود تخلفات رانندگی را ثبت می‌کنند و موارد را به پلیس اعلام می‌کنند که هر خانواده‌ای که بدون تخلف سفر کند به قید قرعه جوایزی به آنان اهدا می‌شود.

اکبری با اعلام اینکه طرح‌های ویژه نوروزی در راه‌های این استان آغاز شده است،‌ افزود: طرح‌های ویژه نوروزی و طرح‌های مختلف امدادی و ترافیکی در راه‌های این استان آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه در اجرای طرح نوروزی بیش از 48 تیم خودرویی، 12 دستگاه موتورسیکلت و بیش از 110 پاس پیاده روزانه در معابر شهری خدمات‌رسانی می‌کنند، ‌تأکید کرد: در اجرای طرح نوروزی 9 ایستگاه سیار در مناطق مختلف شهری مستقر شده‌اند.

اکبری عنوان کرد: پلیس استان البرز برای تسهیل در رفت و آمد و همچنین ارتقای ایمنی جاده‌ها از تمامی ظرفیت و توان خود استفاده کرده و با به کارگیری 1500 همیار پلیس طرح‌های ویژه نوروزی خود را در محورهای مواصلاتی این استان اجرایی می‌کند.

وی از رانندگان خواست تا نهایت دقت را در رانندگی داشته باشند و با صبر و حوصله رانندگی کنند و از سبقت‌های غیرمجاز، سرعت زیاد و ... به شدت بپرهیزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار