مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۳۰ نقطه حادثه خیز توسط مرکز مانیتورینگ در جاده‌های آذربایجان غربی پایش می‌شود.
کد خبر: ۲۰۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 31 March 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، عباس سیدزکریائی امروز در بازدید از پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال علاوه بر 14 پایگاه امداد و نجات ثابت، 14 پایگاه موقت نیز در حد فاصل محورهای مواصلاتی استان و در نزدیکی مناطق پردد و پر حادثه و همچنین مناطق دور از دسترس پایگاه‌های ثابت استقرار پیدا کرده‌اند.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران مستقر در این پایگاه‌ها در صورت بروز هر نوع حادثه‌ای، در کم‌ترین زمان ممکن به یاری مصدومین و حادثه دیدگان احتمالی می‌شتابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: امسال رصد تصویری جاده‌های استان و پایش تردد خوردروها نیز انجام می‌شود و علاوه بر آن مرکز مانیتورینگ کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر با پایش تصویری نزدیک به 30 نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی استان از لحاظ ایمنی و حوادث احتمالی آماده پوشش امدادی و پاسخ به هر حادثه‌ای در لحظات اولیه وقوع آن است.

سیدزکریائی با اشاره به آمادگی کامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در پاسخ به حوادث و سوانح مختلف، اظهار داشت: تیم امداد هوایی و بالگرد امدادی این جمعیت نیز آماده است تا در صورت نیاز و عدم دسترسی زمینی، خدمات امداد هوایی خود را ارائه کند.

مدیرعامل داوطلب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به طرح‌های ویژه نوروزی گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته دو تیم سیار ویژه امداد و نجات هلال احمر نیز در سطح جاده‌های این استان به منظور تکمیل پوشش امدادی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در حرکتند و این کار به شتاب در امدادرسانی به حادثه دیدگان منجر شده است.

سیدزکریائی افزود: همچنین این اکیپ‌های سیار با بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات بین جاده‌ای به بازآموزی نجاتگران این پایگاه‌ها نیز می‌پردازند و مشکلات احتمالی در خصوص نحوه امداد رسانی و کار با ست‌های نجات را مرتفع می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار